دکتر خیام نکویی سرپرست معاونت فناوری و نوآوری از برگزاري سومین اجلاس کانون های هماهنگی دانش و صنعت در 19 دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران: دکتر خیام نکویی از برگزاری سومین اجلاس کانون های هماهنگی دانش و صنعت در تاریخ 19 دی ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: دستیابی به مزیت رقابتی در اقتصاد دانش بنیان مبتنی بر دانایی محوری است که نیازمند هماهنگی و همکاری کلیه نقش آفرینان عرصه اقتصاد است .

وی تصریح کرد: کانون های هماهنگی از اواخر سال 87 با محوریت کالا و یا خدمات خاص فعالیت خود را آغاز کردند که ما در پی ترسیم آینده ای مطلوب برای نقش آفرینی کانون های هماهنگی هستیم.

خیام افزود: رویکرد این کانون ها در تحقق اهداف مرتبط با سند چشم انداز اسناد توسعه و نقشه جامع کشور است و ما از زمان تاسیس این کانون به دنبال اهدافی بودیم مثل تکمیل نوآوری در خصوص کالا یا خدمات خاص و یا کمک کننده به تنظیم سیاست های کلان کشور تا بتوانیم بستر کانونی لازم را فراهم کنیم که این کانون ها در بالاترین سطح ممکن ، قدرت ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین نهاد های تولید و عرضه کننده و استفاده کننده از دانش را داشته باشند .

وی اظهار امیدواری کرد که این اجلاس یک روزه بتواند یک تحول چشم گیری در ارتقای نقش آفرینی بیش از 60 کانون هماهنگی دانش و صنعت در موضوعات متناسب به وجود بیاورد./ع2
برچسب ها: دانش ، صنعت ، اقتصاد ، نوآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار