عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: پرهيز از اختلاف‌‌ نظر و درگيري‌هاي سياسي و حزبي، حرکت در چارچوب گفتمان اصيل امام و انقلاب به طور حتم اصولگريان را در مسير روشن وحدت هدايت خواهد کرد.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره سازو‌کارهاي ايجاد وحدت میان اصولگرایان در راستای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت: به طور حتم مهمترین مولفه‌هايی که می‌تواند اصولگرایان را در پیشبرد اهداف‌شان در رسیدن به وحدت در راستاي انتخابات آينده ياري کند ارائه تعریف جامع و مانعی از دامنه اصولگرایی است.

وی افزود: اصولگريان مي‌توانند با به کار‌گيري يک سازوکار منسجم، مدون و در قالب انديشه‌هاي رهبري در جهت ايجاد يک وحدت رويه در انتخابات آينده گام جدي را بردارند.

حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: پرهيز از اختلاف نظر و درگيري‌هاي سياسي و حزبي، حرکت در چارچوب گفتمان اصيل امام و انقلاب به طور حتم اصولگريان را در مسير روشن وحدت هدايت خواهد کرد.

گفتني است در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده بسياري از جريانات اصولگرا درصدد هستند تا با ارائه سازوکاري مناسب با يک وحدت رويه در انتخابات آينده حضور چشمگيري داشته باشند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اکرمی ، مبارز ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار