عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي گفت:‌ جبهه ايستادگي امروز در رابطه با درخواست تشکل‌هايي که تمايل پيوستن به اين جبهه‌ها را دارند، تصميم‌گيري مي‌کند.

حسين کنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با فعاليت‌هاي انتخاباتي جبهه ايستادگي گفت: "جبهه ايستادگي" امروز در رابطه با درخواست تشکل‌هايي که تمايل پيوستن به اين جبهه‌ها  را دارند،  تصميم‌گيري مي‌کند.

عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي افزود: ليست اين تشکل‌ها تهيه شده و در جلسه امروز شوراي عالي جبهه ايستادگي با حضور اعضا بررسي و در نهايت اعلام مي‌شود و همچنين در اين نشست به بررسي اعضاي جديد و بحث‌هاي دروني شوراي عالي جبهه ايستادگي مي‌پردازيم.

رئیس ستاد انتخاباتی تهران جبهه ايستادگي با اشاره به فعاليت ستادهاي شهرستان اين تشکل بيان کرد: اولويت ستادهاي شهرستان پرداختن به شناسايي افرادي است که بتوانند در شوراي آتي شهر و روستا فعاليت کنند و همچنين  به ارزيابي  توان ادامه خدمت افرادي که مشغول کار در شوراهها هستند خواهيم پرداخت.

وي در تصريح برنامه‌هاي ستادهاي تهران جبهه ايستادگي گفت: با توجه به شعار "برنامه محوري" که در بحث انتخابات رياست جمهوري مد نظر داريم منتظر ارائه برنامه نامزدهاي احتمالي در انتخابات سال 92 هستيم، تا چالش‌هاي پيش روي رئيس جمهور آينده را  تنظيم و در اختيار آنها قرار دهيم  لذا براساس آن، برنامه‌هاي کانديداهاي احتمالي در جهت عبور از چالش‌ها و استفاده از فرصت‌ها را بررسي کنيم.

دبير کل حزب سبز با بيان اينکه اکنون جبهه بيشتر در صدد رايزني با جريان‌هاي سياسي در ارتباط با انتخابات اتي است، بيان کرد: شاخه‌هايي مانند کميته‌هاي دانشجويي و سازمان جوانان  که نياز به  همکاري  آنها داشتيم شروع به فعاليت کردند.

عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي خاطر نشان کرد: ديدار با مراجع و آيات عظام در دستور کار جبهه ايستادگي قرار دارد، اما هنوز تنظيم نشده است.

گفتني است؛ جبهه ايستادگي حسين کنعاني مقدم را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی تهران و ابوالقاسم رئوفیان را رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان‌های این جبهه تعیین کرد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: جبهه ، ایستادگی ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار