عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي از تشکيل ستاد انتخاباتي اين جبهه همانند ترکيب انتخابات قبل خبر داد.

ابوالقاسم رئوفيان عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از تشکيل ستاد انتخاباتي جبهه ايستادگي خبر داد و اظهار داشت: اعضاي جبهه ايستادگي تصميم گرفتند که ترکيب قبلي ستاد انتخابات جبهه ايستادگي تغيير نکند و باتوجه به اينکه سال قبل معاونت امور استان ها و رياست ستاد انتخابات بر عهده من بود در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و رياست جمهوري آينده نيز اين مسئوليت را بر عهده خواهم داشت.

وي گفت: تاکنون جبهه ايستادگي وارد بررسي مصداقي کانديداها نشده است و در حال حاضر فقط شاخصه هاي کانديداي جبهه ايستادگي را بررسي مي کنيم.

رئوفيان تصريح کرد: رئيس جمهور آينده با چالش هاي جدي روبه رو خواهد بود و بايد افرادي مدير و کارآمدي براي کانديداتوي انتخاب شودند.

وي درباره اصلاح قانون انتخابات گفت: قانون انتخابات مربوط به دوره‌هاي گذشته است و تدوين کنندگان آن اقتضائات آن دوره را مدنظر خود قرار داده اند البته اين قانون پاسخگوي انتخابات‌هاي گذشته بوده اما در حال حاضر نياز به بازنگري جدي دارد.

عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي خاطر نشان کرد: بايد مسئولان با در نظر گرفتن ديدگاههاي احزاب و گروه هاي سياسي تصميمي جدي درباره اصلاح اين قانون بگيرند تا در انتخابات رياست جمهوري آينده اجرايي شود.

"انتهاي پيام"/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار