عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي گفت: سياست اقتصادي غلط دولت، دليل اصلي نا‌بساماني‌هاي فعلي اقتصادي است.

ابوالقاسم رئوفيان عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گراني و تورم حاکم بر کشور را نتيجه سوء مديريت برخي از مديران دستگاه اجرايي دانست و اظهار داشت: گراني و تورم معلول علت هاي مختلفي است اما عمده علل آن به سوء مديريت برخي از مديران دولتي و بي توجهي آنان به تذکرات کارشناسان و صاحب نظران اقتصادي و حتي مراجع تقليد بر مي‌گردد.

وي ادامه داد: دولت نسبت به حل معظلات اقتصادي و برون رفت از آن در شرايط فعلي عاجز و ناتوان است.

رئوفيان تاکيد کرد: تاکنون شاهد اقدام بازدارنده و عملي از جانب دولت در راستاي حل مشکلات مردم و گراني‌ها نبوده ايم.

عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي افزود: دولت به جاي کمک گرفتن از نخبگان مختلف اقتصادي عرصه را براي فعاليت آنان مشکل کرده است.

دبير کل حزب ايران زمين با اشاره به اينکه دولت براي تبرئه خود به دنبال مقصر مي گردد، گفت: دولت افزايش تورم را متوجه عواملي همچون تحريم ها مي کند در حالي تحريم مسئله جديدي نيست و تاکنون جامعه به اين شکل و شعاع مشکلات اقتصادي را تجربه نکرده بود.

 رئوفيان با اشاره به بي‌توجهي رئيس جمهور به تذکر فعالان و نخبگان اقتصادي، افزود: دولت تاکنون به نفس گير بودن گراني‌ها اعتراف نکرده بود اما در جلسه اخيري که با برخي مسئولان داشت عملا به معضلاتي که براي مردم بوجود آورده اعتراف کرده است و با توجه به اينکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داريم ديگر زماني براي مهار کردن تورم باقي نمانده است و زندگي مردم در اين ماه مبارک با مشکلاتي روبه رو خواهد شد.

عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي خاطر نشان کرد: سياست اقتصادي غلط دولت، دليل اصلي نا‌به‌ساماني اقتصادي است.
انتهاي پيام/س3


برچسب ها: دولت ، گرانی ، تورم ، رئوفیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار