هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شب گذشته با برگزاری شش دیدار در استان های مختلف کشور دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال تیم والیبال میزبان خراسان در خانه خود مقابل خودروسازان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد خراسانی ها پس از قبول این باخت با همان 24 امتیاز خود در جایگاه هفتم قرار گرفته است در 2 هفته اخیر تیم میزان خراسان هر 2 بازی خود مقابل حریفانش را واگذار کرده است.

**تسلیم نارنجی پوشان مقابل آملی ها

تیم والیبال سایپا در استان البرز مقابل تیم کاله آمل به میدان رفت در این بازی حساس و سنگین که نتیجه آن نقش قابل توجهی در جایگاه تیم ها و جدول رده بندی داشت تیم والیبال کاله آمل با نتیجه سه بر 2 از سد تیم سایپا عبور کرد و بازی را برد، آملی ها در این دیدار حساس شهرام محمودی را به دلیل مصدومیت از ناحیه به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در اختیار نداشتند رضا قرا توانست در پست قطر پاسور جایگزین مطمئن و قدرتمندی برای محمودی باشد.

**تبریزی ها و انتفام دور رفت از پایتخت نشینان

در تک بازی خانه والیبال تهران تیم شهرداری تبریز شب گذشته به مصاف تیم نوین کشاورز رفت در این بازی تبریزی ها که دور رفت سه بر 2 مقابل نماینده تهران در خانه خود شکست را پذیرفته بودند برای جبران باخت و انتقامگیری از حریف در سالن حاضر شدند.

دفاع مستحکم آنها و سرویس های هدفمند باعث شد تا سه بر یک میزبان را شکست داده و سه امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص دهند هم اکنون تیم شهرداری تبریز با کسب 17 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

**ورامین و دومین شکست یزدی ها در نیم فصل دوم

در دیگر بازی حساس و سرنوشت ساز هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم متین ورامین مقابل پیشگامان کویر یزد ب میدان رفته و توانست در اوج ناباوری همگان یزدی ها را در خانه خود با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

تیم پیشگامان کویر یزد هفته گذشته نیز مقابل تیم پیکان با همین نتیجه مغلوب شده بود و این دومین باخت آنها در نیم فصل دوم لیگ برتر است.

شکست تیم پیشگامان کویر یزد باعث شد تا این تیم با سه پله سقوط در مکان پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.

**سالن خالی و برد میزبان

تیم والیبال باریج اسانس کاشان که طبق رأی کمیته انضباطی از حضور تماشاچی در بازی خانگی شب گذشته محروم بود در سالنی با سکوت مطلق به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفت نبود تماشاگران باعث نشد تا کاشانی ها انگیزه خود را برای غلبه برحریف از دست دهند و با نتیجه سه بر صفر و کسب پیروزی حریف خود را بدرقه کردند این سه امتیاز جایگاه کاشانی ها را یک پله ارتقا داده و هم اکنون تیم باریج اسانس کاشان با 17 امتیاز و اختلاف پوئن شماری بهتر نسبت به تبریز در مکان نهم ایستاده است.

**عبور از سد گنبدی ها در بندرعباس

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که هفته گذشته نخستین برد خود را در کارنامه اش به ثبت رسانده بود بازی شب گذشته مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس سه بر 2 شکست خورد گنبدی ها با کسب یک امتیاز در این دیدار همچنان با پنج امتیاز در قعر جدول رده بندی ایستاده اند.
 
رده بندي دوازده تيم شرکت کننده در مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‎هاي کشور در پايان ديدارهاي هفته پانزدهم به شرح زير است:

1- پيکان تهران (12 برد، 3 باخت، 33 امتياز)
2- متين ورامين (10 برد، 5 باخت، 30 امتياز)
3- کاله مازندران (10 برد، 5 باخت، 29 امتياز)
4- سايپا البرز (10 برد، 5 باخت، 28 امتياز)
5- پيشگامان کوير يزد (9 برد، 6 باخت، 28 امتياز)
6- شهرداري اروميه (9 برد، 6 باخت، 26 امتياز)
7- ميزان خراسان (7 برد، 8 باخت، 24 امتياز)
8- آلومينيوم المهدي بندرعباس (9 برد، 6 باخت، 22 امتياز)
9- باريج اسانس کاشان (6 برد، 9 باخت، 17 امتياز)
10- شهرداري تبريز (5 برد، 10 باخت، 17 امتياز)
11- نوين کشاورز (2 برد، 13 باخت، 9 امتياز)
12- جواهري گنبد (يک برد، 14 باخت، 5 امتياز)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار