مسئول تدوين برنامه بخش صنعتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي آخرين جزئيات تدوين برنامه مذكور را تشريح كرد.

محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره جزئیات برنامه ریاست جمهوری جبهه پایداری در بخش صنعتی، گفت: تدوین این برنامه در مراحل جمع‌آوری مطالب و فصل‌بندی موضوعات قرار دارد.

مسئول تیم تدوین برنامه ریاست جمهوری جبهه پایداری در بخش صنعتی با اشاره  به استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران در تدوین این برنامه، گفت: این تیم فعالیت‌های دولت‌های گذشته را بررسی می‌کند و نقاط قوت و ضعف آنان را ارزیابی کرده و در تدوین برنامه از آن استفاده مي‌كند.

وی ادامه داد: اقداماتي كه دولت آينده بايد در  بخش هاي مختلف از جمله صنعتی، خصوصی و تولید ملی انجام دهد، در اين برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

سلیمانی تصریح کرد:  چگونگي سياست‌هاي دولت در بخش تبدیل مواد خام به کالا و مديريت بخش‌هاي صنعتي مختلف در اين بنامه تدوين مي‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: دولت بايد به بخش معادن توجه ويژه‌اي داشته باشد و جبهه پايداري نيز با توجه به اين مهم در برنامه بخش صنعتي خود توجه ويژ‌ه‌اي به اين بخش خواهد داشت.

وی به قسمت ديگي از اين برنامه اشاره كرد و افزود: در این برنامه همچنین به بهره‌وری بخش‌های صنعتی، جذب متخصصین و نخبگان، ارتقا کیفیت صنایع و  بالا بردن کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌ها نيز راهكارهايي را تدوين كرده‌ايم كه در موقع خود اعلام مي‌شود.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي درباره نهايي شدن ابن برنامه خاطر نشان كرد: تلاش داريم تا قبل از سال 92 تدوین این برنامه را به پایان برسانیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار