عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي از تشکيل فراکسيون فناوري اطلاعات با بيش از 40 عضو خبر داد.

سيد محمد سليماني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين وضعيت اجراي طرح اينترنت ملي در کشور گفت: تمام زير ساخت‌هاي کلان اينترنت ملي آماده شده و با توجه به اينکه بيش از 60 تا 70 کيلومتر فيبر نوري در تمامي شهرهاي کشور موجود است قابليت اجرايي شدن اين طرح وجود دارد.

وي با بيان اين مطلب که تمامي زير ساخت هاي عملياتي کردن اين طرح تکميل شده است، ادامه داد: اميد است در نيمه دوم سال 91 اينترنت ملي راه اندازي شود.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اهميت فناوري اطلاعات در کشور از تشکيل فراکسيون فناوري اطلاعات در مجلس شوراي اسلامي خبر داد و گفت: تاکنون بيش از 40 نفر خواستار عضويت در اين فراکسيون شده اند لذا به محض تکميل شدن حلقه اعضاي اين فراکسيون فعاليت هاي مربوطه پيگيري خواهد شد.

* اخذ عوارض از کشتي هاي عبوري تنگه هرمز بستگي به ميزان اعمال فشار از سوي دشمنان دارد

سليماني همچنين با اشاره به اخذ طرح عوارض در تنگه هرمز و عملياتي کردن استراتژي تهديد در برابر تهديد گفت: اخذ عوارض از کشتي‌هاي عبوري تنگه هرمز بستگي به ميزان اعمال فشار از سوي دشمنان دارد چرا که اگر همين فشارها ازدياد پيدا کند ايران با اقدام متقابل پاسخگوي تهديدات آنها خواهد بود.

عضو کميسيون صنايع اجرايي شدن طرح اخذ عوارض در تنگه هرمز را قابل عملياتي شدن دانست و خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي ايران تسلط کافي بر منطقه دارد و اجرايي کردن هر طرحي با در نظر گرفتن تهديدات کشور ممکن است.
"انتهاي پيام"/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار