روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد به نقل از خبرگزاري آريا مدعي ايجاد تغييرات جديد در کابينه احمدي‌نژاد شده است.

 به گزارش خبرنگار وب‌گردي باشگاه خبرنگاران روزنامه اصلاح‌طلب "اعتماد" مدعي وقوع  تغييرات جديد در کابينه احمدي‌نژاد شده است.

اين روزنامه در شماره 2582 امروز خود طي گزارشي به نقل از خبرگزاري آريا مي‌نويسد: شنيده شده در جديدترين تحول در اين مورد قرار است محمدرضا رحيمي از سمت معاون اولي کنار رود.

"اعتماد" تغييرات در کابينه را فقط مختص به حوزه معاون اولي نمي‌داند بلکه به نقل از خبرگزاري مذکور مي‌نويسد: از ميان افراد موجود در دولت گويا توافق بر سر معاون اولي علي‌اکبر محرابيان صورت گرفته است، پيش از اين شايع شده بود که محمدرضا رحيمي به عنوان سرپرست وزارت کشور در نظر گرفته شده است.

بر پايه اين گزارش، روزنامه "اعتماد" در ادامه دو جابجايي مذکور را تکذيب مي‌کند و به نقل از آريا مي‌نويسد: نوري مسئول دفتر علي اکبر محرابيان با تکذيب اين خبر، گفته است در صورتي که اين خبر صحت داشته باشد از سوي شوراي اطلاع‌رساني نهاد رياست جمهوري اعلام خواهد شد.

همچنين مسئول دفتر رحيمي معاون اول رئيس جمهور نيز در پاسخ به آريا با ابراز بي‌اطلاعي نسبت به انتشار اخبار جايگزين شدن محرابيان به جاي رحيمي گفت: در رابطه با صحت اين خبر اطلاعي ندارم.

"اعتماد" همچينن به نقل از خبرگزاري‌هاي اصولگرا که نام آنها را اعلام نکرده است با ميان تيتر "نجار و رستمي در تيررس تغيير"، مي‌گويد: برخي ديگر از رسانه‌هاي اصولگرا گمانه‌هاي ديگري هم مطرح مي‌کنند و معتقدند وزير کشور و نفت در تيررس تغييرات رييس دولت و حلقه نزديکان او قرار دارند.

در ادامه اين گزارش "اعتماد" بر اساس برخي اخبار مي‌گويد: در ديگر سو برخي شنيده‌ها نيز حکايت از اختلاف شديد ميان رستم قاسمي، وزير پر درآمد ترين وزارتخانه دولت با مشائي دارد.

علاوه بر تغيير در کابينه؛ "اعتماد" شايعه انتقاد برخي مسئولان اجرايي به خارج از کشور را مطرح کرده است و ادامه مي‌دهد به طور مثال سايت فرارو به نقل از بازتاب در گزارشي با اشاره به گمانه زني‌ها درباره ماموريت خارج نزديکان تيم رئيس جمهور براي مصون ماندن آنان از پيامد‌هاي احتمالي پايان دولت دهم و ناکامي کانديداي مورد حمايت دولت نوشت: "گفته مي‌شود قرار است حميد بقايي معاون اجرايي احمدي نژاد و از اعضاي حلقه نخست وي، اسفند ماه تهران را به مقصد نيويورک يا ژنو ترک کند."

بنا به ادعاي اين سايت قرار است بقايي جايگزين محمد خزائي نماينده ايران در سازمان ملل متحد شود.


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار