جنايت هاي رژيم آل خليفه در بحرين تا ابد ادامه نخواهد يافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ وحشي گري رژيم آل خليفه و سرکوب تظاهرکنندگان در بحرين به سياست هر روز اين رژيم تبديل شده است. رودني شکسپير رئيس کميته مبارزه با شکنجه در بحرين رژيم آل خليفه را شبيه رژيم نازيها دانست. شکسپير نخست وزير بحرين را که از بيش از چهل سال پيش تاکنون قدرت را در دست دارد ، مسئول اصلي قتل کودکان، بازداشت زنان و شکنجه زندانيان دانست. 

در ادامه اين گزارش آمده است: شکسپير تاکيد کرد رژيم بحرين حاضر به برگزاري هيچ انتخاباتي در اين کشور نيست، زيرا انتخابات به معناي سقوط رژيم آل خليفه خواهد بود. او با تاکيد بر اينکه رژيم بحرين مخالف دموکراسي است گفت، اين رژيم در نهايت مجبور به تسليم شدن خواهد بود. شکسپير خواستار خودداري از گفتگو با رژيم بحرين پيش از آزادي همه زندانيان در اين کشور شد. 

گزارشگر اين شبکه خاطر نشان کرد: حسن مشيمع يکي از سران مخالفان بحريني است که با خطر مرگ در زندان روبروست و رژيم آل خليفه از درمان وي خودداري مي کند. مشيمع بر ظلم آشکار رژيم بحرين در حق ملت اين کشور تاکيد کرده بود. شکسپير در واقع مانند ملت بحرين تلاش کرد صداي خود را به گوش اروپاييهايي برساند تا بپذيرند که رژيم آل خليفه دشمن دموکراسي است.
برچسب ها: آل خلیفه ، جنایت ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار