فعال انقلابي بحريني گفت حضور قدرتمندانه انقلابيون در خيابان ها رژيم آل خليفه را تسليم خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ عبد علي السنکيس در ميان انقلابيون بحريني گفت: ادامه تظاهرات مردمي عليه رژيم آل خليفه بيانگر هوشياري ملت است و بايد اين اعتراضات ادامه داشته باشد. ادامه يافتن اين اعتراضات به معناي ادامه پيدا کردن انقلاب و ادامه پيدا کردن انسانيت است. در صورتي که انقلاب پايان يابد انسانيت پايان مي يابد و ظلم و ستم باز مي گردد. انقلابيون در اين مرحله پس از توکل بر خداوند با اصرار بر ايجاد تغييرات اصولي و حضور قدرتمندانه در خيابان ها حضور يابند.

 حضور ما در خيابان ها خاري در چشم اين رژيم است. ما هر چه قدر تحرکات بيشتري داشته باشيم، رژيم را در تنگاي بيشتري قرار مي دهيم به ويژه آنکه رژيم مي خواهد در اين مرحله براي جهان و سازمان هاي حقوقي اثبات کند که فضا را در کشور آرام کرده است ولي همين رژيم با اين طرح، استفاده از خشونت را قانوني خواهد کرد و بايد اين طرح را سرنگون کنيم. 

وي افزود: نيروهاي امنيتي رژيم بر اساس اين طرح مي خواهند حضور اندکي در خيابان ها خواهند داشت و کمتر از زور افراطي استفاده مي کنند حتي از بمب هاي صوتي نيز کمتر استفاده مي کنند تا براي نمايندگان سازمان هاي بين المللي که به بحرين مي آيند بگويند مرحله جديدي در اين کشور آغاز شده است. بنابراين بايد اين طرح را به شکست کشاند. بايد به تحرکات اعتراض آميز و انقلابي خود شدت بخشيم.کساني که در اعتراضات و تظاهرات شعار مي دهند بايد شعارات قويي انتخاب کنند. بايد اصرار کنيم که در خيابان ها حضور داريم و سرنوشت کشور را تعيين خواهيم کرد.

السنکيس در ادامه افزود: همچنين بايد رژيم را به چالش بکشيم. تا زماني که ضعيف باشيم رژيم قوي مي شود. نبايد از خود ضعف نشان دهيم و بايد در حال حاضر قوي باشيم همان طور که امام حسين(ع) به ما آموخته است. بنابراين بايد با اين رژيم رو در رو شويم و قدرتمندانه در خيابان ها حضور داشته باشيم. اين حضور گسترده زمينه را براي حضور بيشتر مردم در خيابان ها فراهم خواهد کرد. انقلاب ملت بحرين بايد قدرتمندانه وارد سال دوم شود. نبايد هيچ نگراني داشته باشيم. تا زماني که حضور ما در خيابان ها بيشتر باشد،صداي اعتراض نيز بيشتر مي شود و نتيجه نيز بزرگ تر خواهد بود و به ديکتاتور مي گوييم که در ميدان هستيم. اگر شمار ما اندک باشد هيچ نتيجه اي نخواهد داشت.

وي تاکيد کرد: انقلاب ما يک اقدام مبارک است و همه مسئولند تا رژيم استبدادي بحرين را به شکست بکشانند. انقلاب ملت بحرين از همه انقلاب هاي عربي زودتر آغاز شده است و جهان نگاه احترام آميزي به ملت بحرين دارد چرا که اين ملت قوي است. بايد بدانيم که زندگي براي قدرتمندان است و ما نيز قدرتمند هستيم بنابراين بايد قدرتمندانه گام برداريم. چنين قدرتي، رژيم را به تسليم شدن وادار مي کند.
برچسب ها: بحرین ، انقلاب ، آل خلیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار