در تازه اقدامات ضد شیعه در بحرین، دانشکده تربيت معلم بحرين 9 دانشجوي شيعه را به اجبار از تحصيل محروم کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللؤلؤه، محافل آموزشی بحرین از اخراج عمدی 9 نفر از دانشجویان دانشکده تربیت معلم و محروم کردن آنها از حق تحصیل به بهانه های گرایشهای طائفی ابراز شگفتی کردند.

محافل آموزشی عنوان کردند این دانشکده دانشجویان را به پرداخت جریمه هنگفت مالی به دانشکده وادار کرده است .

محافل آموزشی خاطر نشان کردند چگونه ممکن است دانشجویانی که آینده تحصیلی خود را از دست داده اند و به دلایل واهی از تحصیل منع شده اند؛ هزینه ای نجومی بالغ بر هشت هزار دینار بپردازند.

در همین رابطه؛ در مقر جمعیت وفاق اسلامی همایشی تحت عنوان "نسل معلمان مورد هدف قرار گرفته است" برگزار شد. در این همایش هادی موسوی رییس بخش آزادی ها وحقوق بشر و شماری از متخصصان و دانشجویان سخنرانی کردند.

هادی الموسوی تاکید کرد وزارت آموزش و پرورش در این دوره حساس گویی به وزارت اطلاعات تبدیل شده است و به تعقیب و گریز دانشجویان و معلمان می پردازد و آنها را تحت فشار زیاد قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه بر ما واجب است که از این مسیر منحرف نشویم ؛ گفت: اگر چه مخالفان در تنگنا و تحت پیگرد قرار دارند اما باید به اعتراضات خود ادامه دهند.

از سوی دیگر زینب طریف یکی از دانشجویان اخراج شده از دانشکده تربیت معلم گفت: خود وزارت آموزش و پروش باید مبلغ هنگفت جریمه ما را به دانشکده پرداخت کند.
برچسب ها: بحرین ، شیعه ، دانشگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار