ساکنان منطقه عرقوب و سليمان الحلبي در شهر حلب پس از آنکه ارتش سوريه امنيت را به اين مناطق بازگردانده است در حال بازگشت به خانه هاي خود هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ يکي از ساکنان عرقوب گفت: افراد مسلح گريخته اند خداوند ان شاء الله در کار همگان گشايشي حاصل کند . يک شهروند ديگر گفت: وضع بسيار خوب است . خدا را شکر مي کنيم. با پايداري مردم حلب و رهبري بشار اسد ، سوريه به خواست الهي پيروز خواهد شد.

يک زن گفت : خداوند ارتش سوريه را بر آنها پيروز کند . به خداي محمد سوگند ما مظلوم واقع شده ايم به خداي يگانه شکايت مي کنيم. ارتش سوريه از ما حمايت مي کند . يک زن ديگر با توصيف کردن ارتش موسوم به ارتش آزاد سوريه ( مخالفان مسلح) به ارتش دزدان گفت : اين ارتش خانه هايمان را چپاول کرده است. ما اين آزادي به شيوه راهزني را نمي خواهيم .يک زن ديگر گفت: اينها از چچن و پاکستان و جاهاي ديگر آمده اند . کميته اي براي ورود مجدد ساکنان اين منطقه تشکيل شده است تا آنهايي که ساکن منطقه هستند به خانه هايشان بازگردند.

افراد با عرضه سند ملکي مي توانند به خانه هايشان باز گردند.صاحب يک کارگاه که کارگاهش در حمله تروريستها نابود شده است گفت : اين معناي آزادي است . ما به خواست الهي باز گشته ايم و سازندگي مي کنيم اما اين آزادي نيست بلکه اين خرابکاري و از بين بردن کشور و همه چيز است . ما به خواست الهي ويراني ها  را مي سازيم . صاحب يک کارگاه گفت: به خواست الهي حلب پشتوانه اقتصادي سوريه باقي خواهد ماند .
برچسب ها: سوریه ، بازگشت ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار