جنبش جهاد اسلامي فلسطين در بيانيه‌اي ، ادعاي صهيونيست‌ها را مبني بر مشارکت اعضاي اين جنبش در درگيري‌هاي مسلحانه در سوريه رد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي در اقدامي خبيثانه ، اخباري حاکي از همراهي افراد مسلح وابسته به جنبش جهاد اسلامي فلسطين با نيروهاي ارتش سوريه در جريان عمليات خود در ارودگاه يرموک منتشر کردند.  
جنبش جهاد اسلامي فلسطين در بيانيه خود که با پست الکترونيکي ارسال شد ، تاکيد کرد که اين ادعاها دروغ محض است و رژيم صهيونيستي مي‌کوشد تا با اين گونه اخبار بي‌اساس ، در «آب گل آلود ماهي بگيرد».
در اين بيانيه آمده است ، ادعاي رسانه‌هاي صهيونيستي اقدام تلافيجويانه در انتقام از رزمندگان مقاومت وابسته به جنبش جهاد اسلامي است که تل‌آويو را هدف حمله موشکي قرار دادند و نقش موثري در جنگ اخير غزه ايفا کردند.
جنبش جهاد اسلامي فلسطين در پايان بيانيه‌اش بار ديگر موضع خود را داير بر بي‌طرفي در قبال حوادث 22 ماهه سوريه تاکيد و خاطرنشان کرد اين جنبش هرگز در مسائل داخلي سوريه دخالت نمي‌کند ، بلکه به همراه شماري از گروه‌هاي فلسطيني ، در گفتگو با برخي طرف‌هاي سوريه تلاش کرد تا درگيري‌هاي مسلحانه به اردوگاه فلسطيني يرموک واقع در جنوب شهر دمشق کشيده نشود ، اما اين تلاش‌ها به نتيجه نرسيد.
در همين ارتباط ، اهالي اردوگاه يرموک از بازگشت درگيري‌هاي مسلحانه به اين اردوگاه خبر دادند که منجر شد تا شماري از ساکنان آن کشته شوند.همچنين آنان از اوضاع نابسمان معيشتي و انساني اين اردوگاه خبر دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار