رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت : هدف گذاری و ذخیره سازی برای خرید 3000 تن پرتقال از استان مازندران و 1500 تن سيب تولید داخل استانی آغاز شده و قرارداد داخلی با اتحادیه باغداران استان به امضا رسیده است .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، عظمایی با بیان این مطلب افزود : به منظور تنظيم بازار و قيمت میوه شب عیداستان شامل مركبات و سيب امسال ذخیره سازی لازم انجام شده و براساس پيگيريهاي بعمل آمده ميوه هاي ذخيره شده داراي كيفيتي مطلوب است تا در ايام پاياني سال با قيمت و کیفیت مناسب در اختيار مردم قرار گيرد .

در ادامه معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان از توزیع برنج محسن و آوازه به مقدار 1532 تن ، برنج خاطره به مقدار 483 تن و برنج پامچال به مقدار 300 تن در سطح استان آذربایجان شرقی به منظور تنظیم بازار این کالاها خبر داد .

تراب حسنی افزود : مقدار 2315 تن برنج توزیعی ، در کلیه نقاط استان با قیمت هر کیلو 28000 ریال توزیع شده و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز از اجراي طرح تشديد بازرسي به عنوان يكي از مهمترين محورهاي برنامه تنظيم بازار در سالجاري خبر داد و گفت : اجراياين طرح با هدف كنترل و نظارت بر عرضه مناسب كالاهاي مورد نياز شهروندان از ابتدای سال آغاز گرديده و تا پايان سال تداوم خواهد يافت.

عطاپور افزود:طبق هماهنگي بعمل آمده بين اين سازمان ، اداره كل تعزيرات حكومتي و مجامع واتحاديه هاي صنفي، قيمت گذاري و عرضه كالاها به صورت ويژه مورد بازرسي و نظارت قرارمي گيرد.

وي تصريح كرد : بازرسان اين سازمان موجودي كالا در تمامي انبارها وسردخانه ها را در سراسر استان رصد مي نمايند تا احتمال هر گونه احتكار را از بين ببرند.

عطاپور از تمامي شهروندان استان درخواست نمود تا هرگونه شكايت و گزارشخود را در زمينه تخلفات احتمالي در اين زمينه به تلفن 124 ستاد خبري ادارات صنعت ،معدن و تجارت شهرستان هاي استان ارائه كنند./ب

برچسب ها: ذخیره ، میوه ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.