در بررسي 220 شرکت خصوصي پردرآمد در جهان ، کمپاني هاي مواد غذايي ، دخانيات و سوخت بالاترين ميزان فروش محصولات و درآمد را داشته اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از بازار خبر؛در فهرست پردرآمدترين شرکت هاي خصوصي جهان در سال 2012 ، که تغييرات اندکي نسبت به سال گذشته در آن مشاهده مي شود ،‌کمپاني «کارگيل» (Cargill) با حفظ جايگاه خود ، بار ديگر رأس اين فهرست را در اختيار خود در آورد.

«کارگيل» يک کمپاني چند مليتي است که توسط بخش خصوصي مديريت مي شود. درآمد اين کمپاني (كه نزديک به دو قرن از تأسيس آن مي گذارد) از مواد غذايي ، نوشيدني و دخانيات در سال 2012 به 133 ميليارد و 900 ميليون دلار رسيده است . کارگيل در سال 2011 مرتبه سيزدهم بزرگترين شرکت هاي عمومي جهان را داشته است .

 

 

 

شرکت صنايع کخ (Koch Industries) يک شرکت آمريکايي چند مليتي است که در زمينه صنايع هسته اي ،‌نفت و پالايش ،‌پليمر ، کود و کاغذ فعاليت دارد. فروش محصولات اين کمپاني در سال 2012 به 115 ميلياد دلار رسيده است .

 

 

 

«مارس»‌(Mars)‌، اين شرکت انگليسي که به توليد خوشمزه ترين انواع شکلات (‌و مواد غذايي) معروف است در سال گذشته 33 ميليارد دلار از فروش محصولاتش درآمد کسب کرده است.

 

 

 

«بشل گروپ» (Bechtel Group) اين شرکت در زمينه مهندسي و سازه در سان فرانسيسکو فعاليت دارد. کارگران و مهندسان «بشل» در بيش از 40 کشور جهان مشغول هستند . درآمد اين شرکت در سال 2012 به 32 ميليارد و 900 ميليون دلار رسيده است .

 

 

 

«پرايس واتر هاوس کوپرز» (price water house coopers) ، بزرگترين شرکت مالي در جهان است . خدمات اين شرکت در برگيرنده مشاوره مالي ، مالياتي و حسابرسي مي باشد که در ايران و 150 کشور جهان نمايندگي دارد. درآمد اين کمپاني طي 4 سال گذشته از 28 ميليارد دلار به 31 ميليارد و 500 ميليون دلار رسيده است .

 

 

 

پايلت فلاينيگ جي (pilot Flynig J) ،‌مجموعه فروشگاه هاي زنجيره اي و پمپ بنزينهاي وسط جاده اي است که مقر آن در تنه سي آمريکا است . درآمد اين شرکت خصوصي در سال 2012 به 29 ميليارد و 200 ميليون دلار رسيد.

 

 

 

فروشگاه هاي زنجيره اي «پابليکس» (publix) ، «پابليکس» در ابتدا فعاليت خود را در سال 1930 با فروشگاه کوچکي آغاز کرد و در حال حاضر فروش محصولات غذايي آن در سال 2012 به 26 ميليارد و 900 ميليون دلار رسيده است .

 

 

 

ارنست اند يانگ (Ernest & young) ، اين شرکت حسابرسي در لندن واقع شده و درآمد آن در سال 2012 از ارائه خدمات حسابرسي ، مشاوره مالي و مالياتي به 24 ميليارد و 400 ميليون دلار رسيده است.

 

 

 

«لاوز تراول استاپس» (Loves Travel stops) درآمد مجموعه فروشگاه ها و پمپ بنزينهاي جاده اي لاوز تراول استاپس در سال 2012 به 22 ميليون دلار رسيده است .

 

 

 

«سي اند اس» (C&S) ؛‌فروشگاه هاي عمده فروش «سي اند اس» درآمد ناشي از فروش محصولات غذايي و دخانيات خود را در سال 2012 به 21 ميليارد و 400 ميليون دلار رسانده است .

برچسب ها: شرکت ، خصوصی ، کمپانی ، دخانیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.