معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو تهران از رفع مشکلات دریچه های سطح معابر منطقه با اجرای طرح همسطح سازی دریچه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، طهمز احمدپوربا بیان اینکه همسطح نبودن دریچه ها یکی از مشکلات ترددی خودروها در شهر است افزود: شهرداری منطقه دو تهران همسطح سازی دریچه های معابر این منطقه را در دستور کار خود قرار داده و با همکاری شهرداری های نواحی منطقه در حال اجرایی شدن است.
 
وی با بیان اینکه بیش از 34 درصد مسیرهای بزرگراهی شهر تهران در منطقه دو قرار دارد اظهارداشت: با توجه به حجم بالای ترددهای درون شهری در این منطقه، همسطح سازی دریچه ها نقش مهمی در روان سازی ترافیک منطقه دارد.
 
معاون شهردار منطقه دو تهران با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی شرکت های خدمات رسان عاملی مهم در بر هم خوردن نظم دریچه های معابر است گفت: تعاملات شرکت های خدمات رسان نظیر آب، گاز و فاضلاب با شهرداری جهت کاهش مشکلات دریچه ها باید بیشتر شود.
 
به گفته احمدپور، همچنین در انجام روکش آسفالت معابر منطقه به پیمانکاران ابلاغ شده است که همسطح شدن سطح دریچه ها با سطح آسفالت مورد توجه قرار گیرد.
برچسب ها: معابر ، دریچه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار