تورهاي همدان‌گردي با محوريت جشنواره زمستاني در ششمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري که از 26 تا 29 دي‌ماه امسال در جزيره کيش برگزار مي‌شود، معرفي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مديرکل ميراث ‌فرهنگي گفت: در اين نمايشگا ه نماينده هتلداران و دفاتر خدمات مسافرتي استان، همدان را در قالب تورهاي زمستان ‌گردي به دوستداران سفر در زمستان معرفي مي‌کنند.
عليرضا ايزدي افزود: ارائه آخرين توليدات و دستاوردهاي مرتبط با صنعت گردشگري، تجهيزات هتل‌ها و صنايع وابسته، معرفي فرصت‌ها و همچنين ايجاد بستر مناسب براي حضور سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در بخش گردشگري از مهمترين اهداف اين نمايشگاه چهار روزه به شمار مي‌رود.
وي تاکيد کرد: نمايشگاه بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه ‌گذاري به عنوان يکي از ابزارهاي بازاريابي، نقش مهمي در گسترش قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي اقتصادي کشور داشته و زمينه پيوند سرمايه‌هاي ملي و بين‌المللي را فراهم مي‌سازد.
مدیر کل ميراث ‌فرهنگي همدان افزود: همزمان با برپايي ششمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت‌هاي سرمايه گذاري، سمينار آموزشي با موضوع روش ‌هاي نوين مديريت هتل (ايزو و هوشمندسازي در هتل) با حضور مديران هتل‌هاي سراسر کشور و با مشارکت مراکز دانشگاهي در جزيره کيش برگزار خواهد شد./س
برچسب ها: جشنواره ، زمستان ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.