کاهش هزینه های عمومی شورای های شهر در انگلیس، سالخوردگان و افراد معلول را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی ورلد سوسیالیست، شورای شهر پیتربورو در انگلیس با تصمیم گیری درباره اجرایی کردن کاهش بودجه و انجام اقدامات ریاضتی در راستای سیاست های دولت این کشور، بار دیگر سالخوردگان و معلولان را هدف قرار داد.
همچنين؛ حزب محافظه کار که شورای شهر پیتربورو را تحت کنترل خود دارد، به عنوان بخشی از حمله علیه نظام مراقبت های بهداشتی بزرگسالان، در حال بررسی حذف کمک های غذایی به سالخوردگان و معلولان به منظور صرفه جویی 100 هزار پوندی در سال است  که این خدمات شامل تأمین یک وعده غذایی برای افراد آسیب پذیر در روز است.
از سوي ديگر، حذف خدمات این بخش یا افزایش بهای یک وعده غذایی به سبب حذف یارانه شورای شهر، سبب خواهد شد شمار زیادی از سالخوردگان شهر که به دریافت کمک های غذایی به صورات روزانه متکی هستند، در معرض خطر سوء تغذیه قرار گیرند که این خدمات را هم اکنون شرکت خصوصی اپتیتو با کمک شورای شهر فراهم می کند .شمار زیادی از سالخوردگان پیتربورو که از صندلی چرخدار استفاده می کنند، به خدمات غذایی این شرکت متکی هستند؛ زیرا قادر به تهیه غذا و رفتن به مراکز خرید به تنهایی نیستند.
در حالی که پیش بینی می شود مردم از این اقدام شورای شهر خشمگین شوند شورای شهر در حال بررسی چیند پیشنهاد دیگر نیز می باشد. یکی از این طرح ها برداشتن یارانه تأمین وعده های غذایی برای سالخوردگان است. این بدین معنا مي باشد که بهای وعده های غذایی گرم از 3 به 5 یورو و قیمت وعده های غذایی سرد نیز از 2 به 3 یورو افزایش خواهد یافت .  
شورای شهر همچنین در حال بررسی تغییراتی در تأمین مراقبت های اجتماعی برای افراد معلولی است که از این کمک ها استفاده می کنند و تصویب این قانون بدین معناست که افراد معلول از ا ین پس باید پول بیشتری برای دریافت این خدمات بپردازند، خدماتی که برای زندگی آنها ضروری است.
وین فیتزجرالد از اعضای شورای شهر پیتربورو که اخیرا نقشی اساسی در تعطیلی دو مرکز درمانی در این شهر داشت ، در اين خصوص گفت: "ما در حال وارد شدن به سومین سال از چرخه چهار ساله ای هستیم که بودجه شورای 28 درصد کاهش یافته است. ما چاره ای نداریم مگر این که خدمات کلیدی را با هزینه کمتر در اختیار افراد قرار دهیم و ما دوست نداریم افراد برای دریافت خدمات پول بیشتری بپردازند، اما باید برای ادامه تأمین این خدمات فکری کنیم".
برچسب ها: کاهش ، هزینه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار