معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: گفتمان 9 دی باید استمرار پیدا کند، چون با شعارهای مردم در 9 دی ماه تمام نقشه‌های استکبار و ایادی داخلی آنها نقش بر آب شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد رضایی در همایش بزرگ ولایتمداران بصیر در آبپخش اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با رهبری‌های داهیانه آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام اسلامی هستیم.

وی به فتنه 88 اشاره کرد و افزود: فتنه‌گران برای تضعیف نظام و براندازی از همه توان خود استفاده کردند که البته در روز نهم دی تمام نقشه دشمن نقش‌ بر آب شد.

رضایی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در 9 دی‌ ماه به خواص نگاه نکردند و تنها نگاه خود را به ولایت معطوف کردند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: آنچه 9 دی را به حماسه‌ای عظیم و به یاد ماندنی در قلب تاریخ تبدیل کرد، ولایتمداری و توجه مردم به فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

رضایی ابراز داشت: حماسه عاشورا دانشگاه بزرگی برای آزادی‌خواهان جهان است و انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورایی و خون شهدا است.

وی اضافه کرد: نقش عاشورای حسینی در سال 88 نمود پیدا کرد و مردم دیدند جریانی را که ادعای پیروی از خط امام (ره) را داشتند، چگونه حرمت عاشورا را شکستند و مقابل ایشان ایستادگی کردند.

این مسئول گفت: در واقع حرکات مدعیان در سال 88 با ادعای پیروی از خط امام (ره) متناقض بود.

وی اذعان داشت: زمانی که حضرت امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرده‌اند، عده‌ای که خود را پیرو خط امام می‌دانند، ادعای رابطه با آمریکا را مطرح می‌کنند و این مساله با ادعای ایشان ضدیت دارد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: در آبان سال 59 عده‌ای در تهران در حمایت از بنی‌صدر سوت و کف می‌زدند و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صراحتا این افراد را هواداران و همراهان شیطان بزرگ دانستند.

رضایی با تاکید بر اینکه استکبار از هر ابزاری برای مقابله با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می‌برند، گفت: یکی از ابزارهای دشمنان در سال 88 رسانه‌ها بودند و رسانه‌های خارجی در ایام فتنه 88 تلاش بسیاری برای متشنج کردن فضا در ایران اسلامی داشتند.

وی تصریح کرد: بزرگترین دادگاه علیه سران فتنه سیل خروشان ملت ایران در 9 دی ماه 88 بود که فریاد مرگ بر آقایان را سر دادند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ابراز داشت: مردم ایران اسلامی در جریان فتنه 88 با بصیرت فتنه‌گران را شکست دادند و در واقع، بصیرت رمز پیروزی امت مسلمان ایران اسلامی در مقابل فتنه‌گران و استکبار جهانی بود.

رضایی گفت: گفتمان 9 دی باید استمرار پیدا کند، چون با شعارهای مردم در 9 دی ماه تمام نقشه‌های استکبار و ایادی داخلی آنها نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: شرایط امروز میهن اسلامی ما شرایطی خاص است، چون به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌ایم و باید نحوه خروج از این پیچ را بدانیم.

رضایی اذعان داشت: پرهیز از اختلافات، توجه تام به محوریت ولایت فقیه در جامعه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن مهم‌ترین راهکارهای عبور از این پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای، اجرای حقوق بشر مورد نظر آمریکا در کشور و عدم حمایت از گروه‌های جهادی شرایط سه گانه‌ای است که آمریکا برای رفع تحریم‌ها علیه ایران مطرح کرده است.

رضایی با تاکید بر اینکه ایران در زمینه علمی و علوم نظامی پیشرفت‌های چشمگیر و ارزشمندی داشته، خاطرنشان کرد: موشک‌های فجر 5 که 15 سال پیش در ایران آزمایش شده و قلب تلاویو را نشانه می‌گیرند و گنبد آهنین را فتح می‌کنند، از رده خارج شده‌اند و ایران اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگتری در عرصه علم و دانش دارد./ج1

برچسب ها: سیل ، بوشهر ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.