عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین عامل بصیرت و یکپارچگی مردم علیه فتنه‌گران علی‌رغم تبلیغات گسترده، ارتباط امت با عاشورا و ولایت فقیه بود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حریم مطهر رضوی افزود: فتنه 88 شباهت‌های بسیاری با فتنه معاویه ملعون دارد؛ در جنگ نهروان کسانی مقابل امیر حق قرار گرفتند که در جنگ صفین در رکاب ایشان شمشیر می‌زدند.

وی افزود: جنس فتنه‌گران از جنس عمر سعد و شمر است که می‌دانند حقیقت کدام است اما به خاطر حب ریاست و مقام حاضر به حرمت شکنی و حق ستیزی شدند.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: چقدر این کار زشت است که عنصری برای انتخابات ریاست جمهوری با اشخاص پلید، خیانتکار و ضد دین مثل شاه عربستان، شاه بحرین و جورج سورس مشورت کند.

وی افزود: جریان فرصت‌طلب و جاه‌طلب فتنه 88 با هر وسیله‌ای قصد داشتند به رده های بالای کشور دست پیدا کنند با همین هدف اراذل و اوباش را به خیابانها کشانده و روز شهادت سرور و سالار شهیدان را به سوزاندن پرچم این مظلوم عالم و لاابالی‌گری مقابل چشم عزاداران ایشان پرداختند.

امام جمعه مشهد افزود: تدابیر هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در آشکار سازی ابعاد و زوایای پنهان جریان فتنه و حضور هوشمندانه مردم حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی ماه را در سراسر کشور رقم زد.


برچسب ها: مجلس ، خبرگان ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.