يک کارشناس سياست خارجي گفت: پيشنهاد چنين مذاکره‌اي نوعي جنگ رواني محسوب مي‌شود چرا که اگر آمريکا خواهان چنين مذاکراتي با کشورمان است ابتدا بايد حسن نيت خود را در مورد لغو تحريم‌ها و غني سازي اورانيوم نشان دهد.

فواد ايزدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخاب جان کري براي تصدي جديد وزارت امور خارجه آمريکا گفت: در حال حاضر جريان وزير خارجه‌شدن جان کري در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته و بايد منتظر ماند که اين شخصيت با چه رويکردي اعمال قدرت مي‌کند.

وي در مورد سابقه جان کري افزود: جان کري مدتي در سناي آمريکا مشغول به فعاليت سياسي بوده اما عملکرد اين فرد به وضوح قابل پيش بيني نيست.

ايزدي در خصوص مذاکرات ايران و گروه 1+5 تصريح کرد: طرف غربي همواره نشان‌ داده که به دنبال حل پرونده هسته‌اي نبوده و تنها به دنبال وقت‌کشي هستند و چنين مذاکره‌اي نتيجه مطلوبي در بر نخواهد داشت.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به پيشنهاد آمريکا براي مذاکره با ايران يادآور شد: پيشنهاد چنين مذاکره‌اي نوعي جنگ رواني محسوب مي‌شود چرا که اگر آمريکا خواهان چنين مذاکراتي با کشورمان است ابتدا بايد حسن نيت خود را در مورد لغو تحريم‌ها و غني سازي اورانيوم نشان دهد.

انتهاي پيام/پ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار