دومین دوره آموزشی تخصصی مدیریت سلامت و مدیریت بیمارستان، امروز پنج شنبه 7دی ماه توسط مرکز تحقیقات علوم مدیریت و اقتصاد سلامت در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی افتتاح شد.

مهدی کوشکباغی مدیر روابط عمومی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  دومین دوره آموزشی تخصصی مدیریت سلامت و مدیریت بیمارستان، با هدف افزایش مهارت های تخصصی، اجرایی و ذهنی در حوزه مدیریت بیمارستان و مدیریت سلامت، امروز پنج شنبه 7دی ماه در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد.

وی گفت: دومین دوره آموزشی تخصصی مدیریت سلامت و مدیریت بیمارستان به همت واحد توانمند سازی منابع انسانی سلامت مرکز تحقیقات علوم مدیریت و اقتصاد سلامت برگزار می شود و در آن مدیران بیمارستان ها و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور خواهند داشت.

کوشکباغی اظهار داشت: اولین دوره آموزشی مدیریت سلامت و مدیریت بیمارستان در سال 1390 و اوایل سال 1391 برگزار شده بود و اغلب مدیران بیمارستان ها و مدیران ستادی دانشگاه در دوره آموزشی فوق حضور فعال داشتند.

وی با بیان اینکه افزایش مهارت های تخصصی، اجرائی و ذهنی در حوزه مدیریت بیمارستان و سلامت مهمترين هدف اين دوره  است، تاکید کرد: تقویت نظام تصمیم گیری مبتنی بر شواهد در مدیریت سلامت و بیمارستان، تقویت تفکر علمی و سیستمیک در مدیریت بیمارستان و سلامت، تقویت مهارت ارتباطی، تفکر خلاق، یادگیری فعال و آینده نگر در مدیران بیمارستان و ستاد دانشگاه، از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی تخصصی مدیریت سلامت و مدیریت بیمارستان است.

کوشکباغی یادآور شد: در مراسم افتتاحیه دومین دوره مدیریت سلامت و مدیریت بیمارستان، تعدادی از مدیران و مسئولان اجرائی و ستادی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه از معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریز منابع دانشگاه، مدیران بیمارستان ها و همچنین ریاست، معاونین و مسئولان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و مرکز تحقیقات علوم مدیریت و اقتصاد سلامت حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر دوره های آموزشی تخصصی مدیریت سلامت و مدیریت بیمارستان، دوره های آموزشی مدیران پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز توسط واحد توانمندی سازی منابع انسانی سلامت مرکز تحقیقات علوم مدیریت و اقتصاد سلامت نیز در حال برگزاری است./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار