در موضوعات فرهنگی و اجتماعی ، پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات مشابهات های زیادی هم از لحاط ساختار و هم از لحاظ عملکردی با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دارد و در عرصه های فرهنگی ، جوانان ، رسانه ها و سنجش وضعیت فرهنگی قادر به فعالیت مشترک هستیم.

 به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران،  یحیی طالبیان رئیس پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین وی با حضور در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، با کاظم جلالی دیدار کردند.

بنا بر این گزارش ، در این دیدار که عباس مقتدایی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت ، بر همکاری مشترک مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات تاکید شد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: در موضوعات فرهنگی و اجتماعی ، پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات مشابهات های زیادی هم از لحاط ساختار و هم از لحاظ عملکردی با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دارد و در عرصه های فرهنگی ، جوانان ، رسانه ها و سنجش وضعیت فرهنگی قادر به فعالیت مشترک هستیم.

کاظم جلالی افزود: در این راستا لازم است تا با تشکیل کار گروه ، پروژه های مشترک میان دو مرکز تعریف شود و به صورت مکمل این پروژه ها را به پیش ببریم.

در ادامه جلسه معاونین مرکز پژوهش ها گزارشی از رصد فرهنگی خود درباره تاثیر هدفمندی یارانه ها بر عرصه فرهنگ و هنر کشور ارائه دادند و وضعیت نشر ، مشکلات حوزه سینما و تئاتر ، ادیان های نوظهور و گروه های انحرافی و اطلس جامع فرهنگی کشور مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

در پایان مقرر شد تا کارگروه مشترک ظرف چند هفته آتی فرآیند همکاری و پروژه های قابل اجرا میان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تعریف و مشخص کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جلالی ، فرهنگ ، فعالیت ، مشترک ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار