عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز گفت: مفهومی که از صدور قطعنامه از سوي مجمع عمومي علیه ایران مبنی بر نقض حقوق بشر می‌توان درک کرد، این است که غرب باز هم در حال طرح‌ریزی و اجرای تحریم‌هاي تکراري علیه جمهوری اسلامی ایران است.

رضا جلالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با صدور قطعنامه مجمع عمومی علیه ایران اظهار داشت: به دلیل  عملکرد و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه، کشور آمریکا در صدد محدود کردن قدرت ایران است و به همین منظور در کنار اعمال تحریم‌ها، تهدیدهای نظامی و تنش‌هاي  هسته‌ای، اکنون مسئله حقوق بشر در ایران را نشانه گرفته تا از این طریق فشارها بر ایران را بیشتر کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز ادامه داد:  تحريم‌ها در حالي از سوي غرب  عليه ايران به تصويب مي‌رسد که اين کشورها خود از ناقضين حقوق بشر در کشورشان هستند و مدعي رعايت حقوق بشر در دنيا را دارند.

وی افزود: مفهومی که از صدور قطعنامه علیه ایران از سوي مجمع عمومي مبنی بر نقض حقوق بشر در کشور می‌توان درک کرد، این است که غرب باز هم در حال طرح‌ریزی و اجرای تحریم‌هاي تکراري علیه جمهوری اسلامی ایران است که این مورد را مسئولان جمهوري اسلامي  باید مدنظر قرار دهند.

جلالی افزود: مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب و تعامل و خویشتنداری، مشکلات داخلی را پشت سر بگذارند تا دشمن در اين ميان، هیچ سوء‌استفاده‌ای از موقعيت ايران نکند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تعامل قوا با یکدیگر و پرهیز از هرگونه تنش‌زایی از سوی جریان‌ها و احزاب مختلف باید در دستور کار مسئولان کشوري قرار گیرد تا علاوه بر خنثی‌سازی توطئه‌‌های تکراری و همیشگی دشمن، آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را بیش از پیش حفظ کنیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جلالی ، قدرت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار