پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان به خاطر برد مقابل ملوان با روحیه خوب برابر نفت آبادان ظاهر شدند اما به تدریج افت بدنی پیدا کردند و بازی برده را با تساوی به پایان بردند.

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال صنعت نفت  آبادان با عقب کشیدن سرخپوشان بر زمین و توپ مسلط شدند و با پستهای  کوتاه و تک ضرب بازی کردن میانه زمین را از آن خود کردند.

رافت در ادامه اظهار داشت:  گل محمدی تعویض های اشتباهی انجام داد هادی نوروزی بازی خوبی کرد اما با تعویضش سیستم بازی پرسپولیس از 2*4*4 به 1*3*2*1 تبدیل شد انصاری فر هم نتوانست به تنهایی برای پرسپولیس مفید باشد.

 وی بیان کرد:  پرسپولیس  بعد از تعویض های صورت گرفته از بازی هجومی خارج و به بازی تدافعی روی اورد نفتی ها هم با یک کار ترکیبی توانستند به پرسپولیس گل بزنند.

وی درباره وضعیت پرسپولیس  در نیم فصل دوم گفت: پرسپولیس شروع خوبی درنخستین بازی نیم فصل دوم داشت این تیم بازیکنان خوبی دارد و می تواند شرایط بهتری را در ادامه مسابقات پیدا کند.

 وی درباره عملکرد تیم پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات گفت: سرخپوشان بازیکنان خوبی گرفتند رضا حقیقی بهترین خرید پرسپولیس  بوده است این بازیکن توپ های خوبی برای مهاجمان تیمش ارسال می کند و خط میانی را مستحکم تر کرده است.

وی درباره حضور مربی خارجی برای دروازبانهای پرسپولیس گفت: به هر حال نظر شخصی یحیی گل محمدی این بود که برای  تقویت دروازه بان های پرسپولیس یک مربی خارجی به کادر فنی اضافه کند.

 رافت در پایان خاطر نشان کرد:  هواداران از تیم محبوبشان پرسپولیس انتظار قهرمانی در لیگ برتر را دارند سرخپوشان بازیکنان خوبی دارند و جایگاه دوازدهمی شایسته این تیم نیست امیدوارم یحیی گل محمدی  بتواند جایگاه پرسپولیس را ارتقا دهد.

 گفتنی است:  تیم فوتبال  پرسپولیس مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتیجه 2 بر2 متوقف شد./آق


برچسب ها: پایان ، رافت ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار