مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازیکنان خوبی که پرسپولیس گرفته است، یک مربی خوب می خواست که جذب کرده است.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازیکنان خوبی که پرسپولیس برای فصل جدید جذب کرده، یک مربی خوب می خواست تا از بازیکنان به بهترین شکل استفاده کند که مانوئل خوزه را انتخاب کرد.
امیدوارم امسال پرسپولیس به قهرمانی برسد چون کارش نسبت به بقیه تیم ها راحت تر است.

وی افزود: کار پرسپولیس نسبت به سالهای قبل راحت تر است چون امکانات ، بازیکنان و مربیان خوبی دارد آسیا نیست  و جام حذفی هم برگزار نمی شود و فقط در لیگ بازی می کند که با تمرکز بالا می تواند قهرمان شود.بنظر من امسال پرسپولیس شانس اول قهرمانی است چون تیم های دیگر درگیر آسیا هم هستند.

رافت در ادامه گفت: آماری که این چند روزه از مانوئل منتشر شده ، نشان می دهد که مربی صاحب سبکی است و یکی از گزینه های هدایت تیم ملی پرتغال هم بوده که درنهایت کی روش را انتخاب کردند. مانوئل سالها در الاهلی مصر بوده و چند قهرمانی هم با این تیم به دست آورده اما بحث این است که الاهلی چند سال اورا حفظ کردند و چندین قهرمانی به دست آوردند و باید ببینیم ما چه استفاده ای می خواهیم از او ببریم. کی روش و مورینیو او را قبول دارند و مربی بزرگی است اما چه استفاده ای قرار است از مانوئل ببریم.

مهاجم سابق پرسپولیس اظهار داشت: در مسابقات یورو 2012 هم مربی جوان حضور داشت وهم مربیان پا به سن گذاشته ، یک مربی جوان است و انر‍‍ژی  دارد اما گاهی اوقات جواب نمی دهد و به همین دلیل دنبال مربیان با تجربه می روند. فوتبال به سن و سال نیست بلکه یک مربی باید دانش و بینش خودش را به تیمش انتقال دهد. قطعا مانوئل می تواند با پرسپولیس موفق شود و این حرف که می گویند او سن بالایی دارد و انگیزه ای ندارد را قبول ندارم.

رافت در پایان گفت: همیشه در فوتبال ایران 80 درصد حاشیه و 20 درصد فوتبال است. باید نگاه مان به حضور مانوئل در پرسپولس مثبت باشد. وقتی پرسپولیس مربی خوبی آورده ، باید از او استفاده کنیم نه اینکه به او ضربه بزنیم چون اگر پرسپولیس ضربه بخورد، فوتبال ایران ضربه می خورد. همه باید کمک کنند و از مانوئل حمایت کنند تا موفق شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار