پیشکسوت پرسپولیس درباره اعلام لیست بازیکنان مازاد این تیم برای فصل بعد گفت: به نظرم مسئولان پرسپولیس کار حرفه ای در زمینه کنار گذاشتن 10 بازيکن انجام ندادند.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دنیزلی فصل گذشته مشکل اصلی پرسپولیس بود و وی با وجود اینکه مسئولان پرسپولیس تمام امکانات را در اختیارش گذاشتند اما نتوانست نتیجه لازم را بگیرد این تیم کمیته فنی ندارد تا عملکرد دنیزلی را در فصل گذشته مورد ارزیابی قرار دهد و وی را به خاطر نتایج ضعیفش نقد کنند.

رأفت در ادامه اظهار داشت: در لیست جدید پرسپولیس اسامی مانند محسن بنگر، سید جلال حسینی، شهاب گردان و چند بازیکن خوب دیگر دیده می شود اما باید فصل بعد مشاهده کرد که دنیزلی توانایی هماهنگ کردن این همه بازیکن جدید را دارد.

وی درباره مشورت نگرفتن از پروین در فصل نقل و انتقالات گفت: علی پروین یکی از اسطوره های پرسپولیس است و با تجربه هایي که دارد به طور حتم می تواند به مسئولان تیم در جذب بازیکنان خوب کمک کند اما متأسفانه مسئولان از وی مشورت نمی گیرند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان داشت: پرسپولیس هم اکنون در نقاط مختلف زمین از جمله دروازه دفاع و هافبک دچار ضعف هایی است که باید برای تقویت این پست ها در فصل بعد بازیکنان جذب کنند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.