بايد در ساختاري قصه گو مفاهيم عاليه نماز و نيايش را ارائه كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد رضا شرف الدين تهيه كننده و مدير عامل مركز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در باره برگزاري اين جشنواره عنوان كرد : جشنواره در حكم يك رسانه اثر گذار و فراگير است و هر رسانه و جشنواره در وهله اول بايد در خدمت مفهومي باشد كه مد نظر برگزار كنندگان جشنواره است .
تهيه كننده " فرزند صبح " با تاكيد بر هدفمند برگزار شدن جشنواره نماز و نيايش گفت : جشنواره نبايد سطحي و شعاري باشد. برگزاري جشنواره هايي كه در حوزه دين هستند، يك نياز مهم و ضروري است .
 نماز و نيايش يك فرهنگ والا و حائز اهميت در كشورمان است . جامعه ايران جامعه اي معنوي با رويكردهاي ديني است و برگزاري اين نوع جشنواره ها مي تواند مخاطبان زيادي داشته باشد .
شرف الدين با اشاره به نقش جشنواره نماز و نيايش در جهت حضور هنرمنداني كه رويكرد ديني دارند تاكيد كرد : جشنواره در حقيقت تبديل به مكاني براي تضارب آرا مي شود و مي تواند راهبردهاي آينده جشنواره در حين برگزاريش تعيين و تبين شود .
اين تهيه كننده با اشاره به لزوم ساخت فيلمهاي هدفمند در حوزه ارائه فرهنگ نماز و نيايش افزود : دوران مستقيم گويي و پرداخت شعاري به سرآمده است و بايد در ساختاري قصه گو مفاهيم عاليه نماز و نيايش را ارائه كرد .
پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم برگزار می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.