كارشناس و پژوهشگر مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ایران، دشمن را به جهانیان شناساند و مبارزات مردم ایران، به الگوی جهانیان در عدالت طلبی و مقابله در برابر ظلم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

محمد وحدتی، در جمع بسیجیان ادارات، كارخانجات و مساجد مركز استان چهارمحال و بختیاری با بیان پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، فنآوری، هسته‏ای و سلول های بنیادی، گفت: به بركت نظام جمهوری اسلامی و ایجاد روحیه خودباوری در مردم و تلاش  جوانان متعهد و ولایتمدار، به موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف علمی نایل شده ایم و انقلاب مردم ایران، الگوی ملت های منطقه شده است.

وی افزود: تفكر ناب اسلامی كه امام خمینی (ره) برای جهانیان به ارمغان آورد، تفكری برگرفته از نهضت عاشورا است و هر كس به این تفكر بپیوندند پیروز است.

وحدتی، به شكست رژیم اسرائیل در برابر حزب الله و حماس اشاره كرد و گفت: مقاومت، با بهره گیری از مكتب عاشورا، طعم تلخ شكست را به رژیم صهیونیستی چشاند و تفكر پیروزی خون بر شمشیر می تواند بزرگ ترین قدرت ها را به زانو درآورد.

مشاور حقوقی قوه قضائیه با قرائت حدیث ثقلین، اظهار داشت: ولایتمداری رمز حدیث ثقلین است و رسیدن به عصر ظهور و تحویل پرچم انقلاب اسلامی ایران به منجی عالم بشریت با ولایتمداری، محقق می شود.

این كارشناس مسائل سیاسی با تبیین اهمیت و پیچیدگی انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، توجه به شعارها و موضع‏گیری‏های سیاسی احزاب و جریان های مختلف را یادآور شد و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری را اصل مهم در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی عنوان كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.