عضو دبير خانه جمعيت اسلامي الوفاق گفت: رژيم آل خليفه اعتراف از جوانان محکوم به حبس ابد را تحت شکنجه و بازداشت گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به  نقل از شبکه اللؤلؤ ؛ مجيد ميلاد افزود حکم دادگاه فوق العاده درخصوص جوانان محکوم شده به حبس ابد از لحاظ ديني و قانوني هيچ ارزشي ندارد. تنها جرم آنان دفاع قاطعانه از آزاداي و برخورداري از حقوق مدني است چرا که با اين کار خود سياستهاي نظام را به چالش کشيدند.

 اين نظام از زمان تاسيس خود تا به امروز فقط در سايه شکنجه و ظلم از مردم اعتراف گرفته است. اگر رژيم آل خليفه اين توانايي را داشت که مردم را ساکت کند قطعا اين کار را انجام مي داد اما عليرغم تمام سرکوبگريها و وحشيگريها ناتوان از انجام اين کار است زيرا اراده مردم از اراده نظام گسترده تر است و يکي از مهمترين اهداف انقلاب در بحرين به شمار مي رود.

علي جفري وکيل زندانيان بازداشت شده محکوم به حبس ابد گفت: رژيم آل خليفه پس از صدور حکم دادگاههاي فوق العاده به وي اجازه نداد تا با موکلان خود ملاقات کند . دلايل و مدارک مستند ثابت مي کند پليس و نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه حتي به محل وقوع جرم مراجعه نکرده و فقط به منابع محرمانه اتکاء کرده اند و حکم حبس ابد را صادر کرده و اعتراف از جوانان را تحت شکنجه و بازداشت گرفته اند.
برچسب ها: بحرین ، شکنجه ، اعتراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار