در پانزدهمین همایش بتن و زلزله که به مدت 2 روز برگزار می شود ارتقاء استاندارد های ملی برای ساخت و ساز با کیفیت بالا مورد توجه قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران ؛احمدوند مدیر عامل مرکز تحقیقات بتن امروز در پانزدهمین همایش بتن و زلزله که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد طی سخنرانی گفت: پانزدهمین همایش بتن و زلزله با هدف اطلاع رسانی در اهمیت ساخت و ساز بتنی شهری و روستایی و عمرانی که با دوام مقاوم در برابر زلزله و نقش بتن در ساخت و ساز ارتقاء استاندارد های ملی برای ساخت و ساز بتنی با کیفیت بالا برگزار شد.

وی افزود: بتن آماده چیست، نقش آب در بتن نقش افزودنی های شیمیایی در بتن، استاندارد های کنترل و باز سازی تولید بتن و مصالح بتن و پژوهش های دانشگاهی که در طول یک سال گذشته تا کنون در خصوص بتن صورت گرفته از جمله محورهای این همایش است.

احمدوند تصریح کرد: این همایش به صورت 2 روزه و با حضور مسئولین شهرداری، وزارت علوم، سازمان بحران کشور، انجمن مهندسی استان تهران، نماینده مرکز تحقیقات بتن و موسسه استاندارد، انجمن صنفی افزودهای بتنی مواد شیمیایی برگزار شد، که البته محققین و دانشجویان این رشته نمایشگاهی از آخرین تکنولوژی های که در جامعه صورت گرفته در معرض دید علاقمندان قرار دارند./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، تحقیقات ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.