عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: باید تلاش شود تا دست فساد از تولید قطع شده و با برنامه ریزی‌های مناسب و سازنده تولید را به سمت پیشرفت و سازندگی سوق دهیم.

علی علیلو نماینده مردم آذربایجان شرقی و شبستر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر لزوم تقویت و حمایت از تولید، اظهار داشت: در بحث حمایت از تولید باید یک آسیب شناسی صورت گیرد چرا که در این مبحث با مشکلات و نواقص جدی روبرو هستیم.

وی از تدوین طرحی به نام حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنایع خبرداد و افزود: به همه مدیران و مسئولان هشدار می‌دهیم که اگر طرح‌ها و مصوبه‌های مجلس بدرستی اجرا نشود قطعا با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

علیلو تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار دارد که در این راستا باید به فرصت‌ها توجه‌ای ویژه داشته باشیم و همچنین تهدیدها را به فرصت‌های سازنده مبدل سازيم.

عضو کمیسیون صنایع همراهی و همسویی سران سه قوه را سازنده خواند و اظهار داشت: اگر سران قوا به دور از اختلافات سیاسی به حمایت از تولید بپردازند قطعا در این حوزه با پیشرفت چشم گیری روبرو خواهیم شد.

نماینده مردم شبستر در مجلس خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا دست فساد از تولید قطع شده و با برنامه ریزی‌های مناسب و سازنده تولید را به سمت پیشرفت و سازندگی سوق دهیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حمایت ، تقویت ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار