مديرکل اداره راه و شهرسازي استان تهران گفت: تاکنون از 2 هزار و 500 ثبت نام کننده مسکن ويژه تنها 600 نفر تائيد صلاحيت شده اند.

فريبرز واحدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه پروژه مسکن ويژه تهرانسر با 3 پيمانکار قرارداد منعقد شده است افزود: ساخت 3 هزار و 300 واحد مسکن ويژه در تهرانسر در حال ساخت است.

وي ادامه داد: حدود 25 هزار نفر تاکنون براي مسکن ويژه تهرانسر ثبت نام کرده اند.
واحدي با اشاره به اينکه پرونده تمام متقاضيان و ثبت نام کنندگان مسکن ويژه درحال بررسي است افزود: با رسيدگي و پالايش پرونده متقاضيان، تاکنون 600 نفر تائيد صلاحيت شده اند.

مديرکل اداره راه و شهرسازي استان تهران در ادامه تصريح کرد: بسياري از متقاضيان به دليل نداشتن شرايط از جمله متأهل نبودن و داشتن مسکن و واجد مدارک آنها تائيد نشده اند.

واحدي با اشاره به اينکه فاز دوم ساخت مسکن در آتي شهر استان تهران در دستور کار قرارگرفته است افزود: در محدوده پونک و حکيميه نيز چند قطعه زمين مربوط به اداره کل راه و شهرسازي استان تهران است که با اتمام بررسي و جانمايي ها ساخت مسکن را نيز به زودي در اين مناطق آغاز مي کنيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در نقاط مختلف شهر تهران زمين هايي که متعلق به اداره کل راه و شهرسازي استان تهران است را بررسي و با ساخت مسکن بازار مسکن را کنترل مي کنيم./عب
برچسب ها: صلاحیت ، متقاضی ، شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار