مدیر آزمایشگاه فرآورده‌های نفتی سازمان همیاری خراسان‌رضوی کیفیت فرآورده های این آزمایشگاه را در سطح جهانی دانست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سعید احمدزاده با بیان این مطلب گفت: این برنامه‌ریزی جامع با توجه به نقش محوری آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی در چرخه صادرات و همچنین تعیین ارزش‌گذاری بر روی محصول صادراتی، انجام شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون آمادگی کامل برای ارائه خدمات در زمینه مشاوره فنی و تدوین مستندات لازم وجود دارد.

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تاکید بر اینکه امروزه استانداردسازی مهم‌ترین مقوله در زمینه ایجاد، نگهداری و ارتقای کیفیت سیستم‌ها در سطح جهانی است، خاطرنشان کرد: دیدگاه استراتژیک این آزمایشگاه این است که فرآورده‌های صادراتی این شرکت با رعایت استانداردهای بین‌المللی مورد سنجش قرار گیرد.

احمدزاده افزود: ارزیابی و کنترل مشخصات کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی در چارچوب استانداردهای بین‌المللی از عوامل بسیار مهم در صیانت از تاسیسات پر ارزش زنجیره تولید، فرآوری، انتقال، صدور و پالایش به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: بدین منظور در آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، تمامی تجهیزات آزمایشگاهی، روش‌های آزمون و ساختمان آزمایشگاه بروز رسانی، تجهیزات آنالیز جدید با دقت بسیار بالا خریداری، نیروی انسانی متخصص و مجرب جذب و گواهینامه‌های استاندارد اخذ شده است.  /س

برچسب ها: فرآورده ، نفتی ، آزمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.