سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صدر هیاتی رسانه‌ای وارد ترکیه شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ رامین مهمانپرست گفت بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده وزارت خارجه ترکیه ؛ در مدت حضورش درآنکارا با مقامات این کشور به منظور گسترش همکاری‌های رسانه‌ای و دیپلماسی عمومی دو کشور دیدار و گفت وگو می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه با عمر چلیک معاون امور خارجی حزب حاکم عدالت و توسعه ، جمال الدین هاشمی رییس دیپلماسی عمومی نهاد نخست وزیری ، مرات کاراکایا مدیرکل اطلاعات و مطبوعات نهاد نخست وزیری ،احمد سور سخنگو و مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری ، سلجوق اونال سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه دیدار و گفت و گو می کند.

همچنین دیدار و گفت و گو با ناجی کورو معاون وزیر امور خارجه ، کمال اوزترک مدیرعامل خبرگزاری آناتولی ، عمر اونهان معاون منطقه‌ای وزارت امور خارجه و ابراهیم شاهین مدیرکل رادیو و تلویزیون ترکیه نیز از دیگر برنامه‌های سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ترکیه خواهد بود.

مهمان پرست پس از ورود به استانبول بی‌درنگ عازم ارزروم شده و در نشستی مطبوعاتی با رسانه‌های این استان گفتگو کرده بود.قرار است در این سفر راه‌های گسترش همکاری‌های رسانه‌ای میان دو کشور و استفاده از تجربیات و تولیدات یکدیگر درحوزه دیپلماسی عمومی بررسی شود.
برچسب ها: ایران ، ترکیه ، سخنگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار