"عمران الزعبي" وزير اطلاع رساني سوريه اعلام کرد: ملت سوريه در مسير پيروزي در برابر اين تجاوز خارجي قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، الزعبي تأکيد کرد که ملت سوريه در برابر تجاوز خارجي پيروز خواهد شد.

وي در ادامه با بيان اينكه هم اكنون به گذر از بحران و پيروزي بر دشمن خوشبين هستيم، هرگونه تجاوز به سوريه را با برنامه ريزي رژيم صهيونيستي و استفاده از تجهيزات برخي كشورهاي عربي دانست.

وزير اطلاع رساني سوريه اعلام کرد: روسيه و هيچ کشور ديگري بر دولت سوريه اعمال فشار نمي کند و اين کشور به صورت مستقل تصميم گيري مي کند.

وي افزود: تمام محاسبات براي تغيير مواضع روسيه در تعامل با بحران سوريه خواب و خيال است. تاكنون هيچ تغييري در مواضع مقامات روس در قبال تحولات روسيه به وجود نيامده و اين كشور در حاكميت داخلي سوريه مداخله نمي كند.

وي همچنين اظهار داشت هر فرد و يا گروهي كه گفتگو بين حکومت و مخالفان را رد مي‌كند، از شكست از طريق صندوق هاي راي نگران واز آن مي هراسد.

الزعبي گروه هاي مسلح تروريستي و در راس آنها جبهه النصره را مسئول ناامني هاي چند ماهه گذشته در سوريه دانست.

وي از سفر اخضر ابراهيمي به سوريه اظهار بي اطلاعي کرد.

عمران الزعبي با تكذيب مسلح شدن حزب كارگران كردستاني پ ك ك در تركيه، تصريح كرد هم اكنون حكومت سوريه اسنادي در دست دارد كه نشان دهنده كمك برخي كشورها به تروريستهاي موجود در سوريه است.
 
الزعبي همچنين در واكنش يه سخنان چند روز اخير فاروق الشرع گفت: نظرات الشرع شخصي و يكي از 23 ميليون نظر مردم سوريه است كه در مورد حل بحران سوريه ميتواند مطرح شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار