مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بيان عناوين مجرمانه "مهدي هاشمي" در مجلس به معناي افترا نيست ، سندی ديگر از دخالت‌هاي آمریکا در جنگ تحميلي ،گفتگو ميان مخالفان و موافقان سوريه تنها راه حل بحران اين كشور است و.....

مهمترین عناوین گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توزیع پول‌ها به‌صورت کنونی به عنوان کمک به قشر مستضعف عوام‌فریبي است/ هنوز رئيس‌جمهور ليست 300 نفره خود را اعلام نكرده

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/3/652572_669.jpeg

 رئیس دستگاه قضا به کار بردن سرمایه در جای نادرست و استفاده از آن برای ظلم را منطبق بر اسلام ندانست و گفت: این عوام‌فریبی است که برای کمک به قشر مستضعف پول‌ها این‌گونه تقسیم شود باید فرصت‌های متناسب برای همه ایجاد شود؛ دادستان کل کشور دو سال پیش از بانک‌ها خواست تا معوقات بانکی را اعلام کنند، حالا هم رئیس‌جمهور می‌گوید که 300 نفر داریم که 70 درصد تسهيلات ‌را گرفته‌اند در صورتی که هنوز این لیست به قوه قضائیه اعلام نشده است.

بيان عناوين مجرمانه "مهدي هاشمي" در مجلس به معناي افترا نيست

 يك وكيل دادگستري با بيان اينكه بيان عناوين جرم در صحن علني مجلس به معناي توهين و افترا نيست، گفت: نمايندگان مجلس از مصونيت قضايي برخوردار بوده و به فرض ثبوت جرم، تنها هاشمي اجازه طرح دعوي دارد و ارسال پرونده به دادگاه، تنها ترس و رعب در نمايندگان مجلس ايجاد مي‌كند.

سندی ديگر از دخالت‌هاي آمریکا در جنگ تحميلي

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/2/649342_336.jpeg

 آمريكا براي به‌دست‌ آوردن دوباره اعتبار خود در قبال عراق سعي كرد با كمك جاسوسي و اطلاعاتي به اين كشور به نحوي جبران مافات كند، بنابراين براي اين كار دقيق‌ترين و جزئي‌ترين خبرها را درباره عمليات كربلاي 4 در اختيار عراقي‌ها قرار داد که اظهارات مقامات عراقي در مورد اهداف عمليات و نتيجه آن حاكي از آن بود كه اطلاعات ارسالي به عراق حاوي نكات قابل ملاحظه‌اي بوده است.

تقويت ثبات و آرامش منطقه سياست جمهوري اسلامي ايران است

 رئيس مجلس شوراي اسلامي با وزير دادگستري سريلانكا ديدار و گفتگو كرد.

تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری، رقابت‌ها را غیرمنطقی می‌کند
 عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس، شکل‌گیری ائتلاف سه کاندیدای انتخاباتی (حداد عادل، ولایتی و قالیباف) را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور کاندیداها در حد گسترده، آراء را می‌شکند و رقابت‌ها را تشديد و غیرمنطقی می‌کند.

مجلس از تحکیم روابط ایران و پاکستان حمایت می‌کند

 رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی در دیدار با مشاور سروزیر و وزیر امداد و امور غیر مترقبه ایالت سند پاکستان گفت:مجلس شورای اسلامی از سیاست تحکیم و تعمیق روابط دو کشور حمایت می‌کند.

گفتگو ميان مخالفان و موافقان سوريه تنها راه حل بحران اين كشور است
 ابراهیم بحرالعلوم از شخصیت‌های سیاسی عراق با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

جهان امروز نيازمند پيام حضرت مسيح(ع) يعني توحيد، عدالت و معنويت است
 رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز تولد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی و ارمنی تبریک گفت.

تاکيد رحيمي بر آماده‌باش نيروهاي امدادي استان آذربايجان غربي
 معاون اول رئيس‌جمهور بر لزوم آماده‌باش کامل گروه‌هاي امدادرساني و مديريت بحران استان آذربايجان غربي بويژه در شهرستان خوي تاکيد کرد و گفت: گروه‌هاي امدادي و خدمات‌رساني آمادگي کامل داشته باشند تا در صورت لزوم در کوتاه‌ترين زمان ممکن نسبت به امدادرساني اقدام کنند.

کشورهای اروپايی امنيت ملي خود را فداي حضور منافقين نمي‌کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/3/652132_625.jpeg

 سخنگوی موسسه راهبردی ديده‌بان گفت: هیچ کشور اروپایی تاکنون حاضر به پذیرش اعضای گروهک تروریستی منافقين نشده و علی‌رغم همه حمایت‌ها، اروپایی‌ها حاضر نیستند امنیت ملی خود و شهروندان خود را به واسطه حضور این گروهک تروریستي به خطر بیاندازند.

بانک‌ها نبايد فعالان اقتصادي را به خاطر معوقات ممنوع‌الخروج کنند/ متهم کردن فعالان اقتصادي بايد جرم تلقي شود

رئيس اتاق بازرگاني ايران با تأکيد بر تسهيل در برابر تحريم گفت: دستگاه قضايي براي کاهش التهابات در اقتصاد داخلي بايد امنيت اقتصادي را افزايش دهد؛ متهم کردن فعالان اقتصادي و حمله به اعتماد عمومي بايد جرم تلقي شود.

ديدار با خاتمي در دستور كار جمعيت زنان مسلمان نوانديش
 دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: این تشكل درصدد است به عنوان یک تشکل اصلاح‌طلب با خاتمی ديدار داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار