عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس، شکل‌گیری ائتلاف سه کاندیدای انتخاباتی (حداد عادل، ولایتی و قالیباف) را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور کاندیداها در حد گسترده، آراء را می‌شکند و رقابت‌ها را تشديد و غیرمنطقی می‌کند.

 سیدامیر حسین‌قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره ائتلاف سه کاندیدای انتخاباتی (حداد عادل، ولایتی و قالیباف) گفت: ورود به صحنه انتخابات و پرداختن به مصادیق آن را تا پس از تعطیلات فروردین زود می‌دانم، اما اینکه جمعی از افرادی که در مظان کانديداتوري انتخابات رياست جمهوري  هستند بتوانند با هم وحدت داشته باشند و در این وحدت با هم به یک تعاملی برسند اصل کار، کار مثبتی است.
 
وی در ادامه افزود: این تعامل باعث می‌شود مردم اطمینان خاطری پیدا کنند که قرار نیست در انتخابات پیش‌رو با کثرت روبرو شوند، اما اینکه نتیجه حاصله چه خواهد شد بستگی به تعهد و نحوه تعامل آنها دارد.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه مردم به خروجی نگاه می‌کنند، اظهار داشت: مردم در دقیقه آخر به این مسئله نگاه می‌کنند که چه کسانی در صحنه کاندیداتوری باقی ماندند و  در آن زمان است که هر فردی براساس سلیقه و نوع نگاه خود فرد اصلح را انتخاب می‌کند.
 
قاضی‌زاده با بیان اینکه تعدد کاندیداها در انتخابات پیش‌رو را به صلاح نمی‌دانم، گفت: تعدد کاندیداها در حد گسترده، آراء را می‌شکند و رقابت‌ها را تشدید و غیرمنطقی می‌کند بنابراین به نظرم بهتر آن است که از هر مجموعه و جریانی یک نفر به نمایندگی از آن جريان در انتخابات شرکت کند.

گفتني است چندي پيش کمیته سه نفره ای با عنوان " ائتلاف ۲+۱" متشکل از "غلامعلی حدادعادل، علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف" تشکیل شد.

همچنين این سه نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری تعهد کرده اند با هم در عرصه انتخابات متحد باشند و براساس ساز و کار "نظرسنجی" یکی از این سه نفر به عنوان نامزد نهایی برگزیده شود و دو نفر دیگر به عنوان حامی و تشکیل دهنده هسته اولیه دولت احتمالی عمل کنند.

انتهاي پيام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار