عضو کميسيون برنامه و بودجه با بيان اين که بودجه يک يا دو دوازدهمي همه امور را دچار مشکل مي‌کند، گفت: در بودجه‌اي که مربوط به يک يا دو ماه اول سال باشد تنها مي‌توان بودجه جاري و حقوق افراد و کارمندان را براي اداره‌هاي دولتي تعيين كرد.

سيد عبدالکريم هاشمي نخل ابراهيمي نماينده مردم ميناب، دووان و جاسک در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دولت بايد بودجه را هر چه سريعتر ارائه و لازم است دولت حداقل در دي ماه بودجه را تحويل دهد.

وي در ادامه اظهار داشت: براساس قانون، بودجه بايد قبل از سال تصويب شود تا دستگاههاي اجرايي برنامه و تکليف خود را بدانند .

عضو کميسيون برنامه و بودجه با بيان اين که بودجه يک يا دو دوازدهمي همه امور را دچار مشکل مي‌کند، افزود: در بودجه‌اي که مربوط به يک يا دو ماه اول سال باشد تنها مي‌توان بودجه جاري و حقوق افراد و کارمندان را براي اداره‌هاي دولتي تعيين كرد و ساير بخش‌ها همچنان در بلاتکليفي خواهند ماند.

وي در پايان تاکيد کرد: انتظار مي‌رود تا دولت در سال آخر خدمت خود عقلاني رفتار کند و بودجه را هر چه سريعتر و به گونه‌اي که بتوان قبل از سال جديد آن را تصويب کرد، ارائه کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تاخیر ، بودجه ، معضل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار