عضو کميسيون انرژي مجلس با بيان اينكه مسئله عقب‌افتادگي در برداشت از ميادين مشترک نفت و گاز مسئله جديدي نيست، گفت: با اقداماتي که در حال صورت گرفتن است در تلاشيم که بيش از اين شاهد عقب افتادگي در برداشت نباشيم و بتوانيم ميزان كسري برداشت را جبران کنيم.

عبدالکريم جميري نماينده مردم بوشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مورد جبران عقب افتادگي برداشت از ميادين مشترک نفت و گاز گفت: روز چهارشنبه گذشته 16 نفر از اعضاي کميسيون انر‍ژي به دعوت از شرکت ملي حفاري ايران براي شرکت در نشست سالروز تاسيس شرکت ملي حفاري به اهواز سفر کردند كه در نشستي كه در جريان اين سفر برگزار شد، عمده بحث و نظرات در راستاي ايجاد شرايط مطلوب همراه با برنامه‌ريزي دقيق و نگاه به آينده و تنظيم بودجه براي سرعت بخشيدن به امر برداشت از ميادين مشترک مطرح شد.
 
وي در ادامه تصريح کرد: مسئله عقب افتادگي در برداشت از ميادين مشترک مسئله جديدي نيست که به تازگي اتفاق افتاده بشد، اقدامات انجام شده از سوي ما براي برداشت از ميادين گاز و نفت با تاخير بوده و بديهي است که با سرعت عملي که شريك ما دارد موجب عقب افتادگي در برداشت از سوي ما مي‌شود.

اين عضو کميسيون انرژي مجلس گفت: با اقداماتي که از سوي كميسيون انرژي و وزارت نفت در حال صورت پذيرفتن است در تلاشيم که بيش از اين شاهد عقب افتادگي در برداشت نباشيم تا زمينه‌اي براي سرعت بخشيدن به برداشت فراهم شود و كمبودهاي اخير را جبران کنيم.

وي افزود: هم کميسيون انر‍ژي و هم وزارت نفت آمادگي لازم را دارند که در مورد کسري برداشت از ميادين گاز و نفت اقدامات لازم را انجام داده و تمهيدات لازم را صورت دهند تا از طرف مشترکمان عقب نمانيم.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: میادین ، مشترک ، نفت ، گاز ، برداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار