نائب رئيس كميسيون انرژي، گفت: توسعه ميادين نفتي، استفاده از ميادين مشترك نفت و گاز و همكاري بيشتر كميسيون‌ انرژي و وزارت نفت در راستاي تسهيل اجراي پروژه‌هاي اين وزارتخانه و توسعه پالايشگاه‌ها از طريق افزايش ظرفيت آنها از موضوعات مهم مطرح شده در جلسه امروز (وشنبه) 21فروردین ماه کمیسیون انرژی بود.

عبدالله كعبي نماينده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه امروز (دوشنبه) 22 فروردین اعضاي كميسيون انرژي با مسئولان وزارت نفت، اظهار داشت:‌ این جلسه با حضور وزير نفت و معاونين وی، با بررسی موضوعاتي همچون؛ توسعه ميادين نفتي و استفاده از ميادين مشترك نفت و گاز اختصاص داشت.

 نائب رئیس کمیسیون انرژی ادامه داد: بودجه سال 91 هم در این جلسه به بحث وبررسی گذاشته شد، ضمن این که درمورد مصوبه دیروز مجلس با موضوع  قانون نفت که در مراحل نهایی قرار دارد، هم بررسی ویژه صورت گرفت.

کعبی، افزود: همكاري ببشتر كميسيون انرژي و وزارت نفت در راستاي تسهيل اجراي پروژه‌هاي اين وزارتخانه، توسعه پالايشگاه‌ها از طريق افزايش ظرفيت آنها و توسعه ميادين مشترك، از ديگر مباحث مطرح شده در ديدار مسئولان وزارت نفت و اعضاي كميسيون انرژي مجلس بود.
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، درباره دستور كار جلسه فردا(22فروردین) كميسيون انرژي، تصريح كرد:  جلسه فردا به بررسی منابع مربوط به انرژي ، لايحه بودجه 91 و جزئيات  مصوب در كميسيون تلفيق اختصاص دارد./پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار