راست گفتار با اشاره به گريم هاي متفاوت بازيگران به خصوص گريم محمدرضا هدايتي اظهارداشت: در كنار هدايتي چند بازيگر ديگر با چندين گريم متفاوت در سكانس هاي گوناگون كنار يكديگر قرار مي گيرند.

كاظم راست گفتار كارگردان مجموعه "نون خامه اي" در خصوص مضمون اين مجموعه در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: با استناعت از پروردگار متعال مجموعه "نون خامه اي" را سه روز پيش كليد زديم و با هدف شادي مخاطب، فيلمبرداري آن را در چند ماه ديگر به پايان مي‌رسانيم.
وي افزود: در اين مجموعه تمامي دل مشغولي هاي علاقمند به سينما و هنر را با توجه به مشكلات پيش روي آن ها مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار مي‌دهيم.
راست گفتار ادامه داد: به طور مشخص در "نون خامه اي" مخاطبان شاهد قصه چند جوان علاقمند به ورود به سينما يا تلويزيون هستند كه بنا به ناآشنايي و نحوه ورود آن ها به اين عرصه درگير حاشيه و اتفاقاتي كميك مي شوند.
راست گفتار با اشاره به گريم هاي متفاوت بازيگران به خصوص گريم محمدرضا هدايتي اظهارداشت: در كنار هدايتي چند بازيگر ديگر با چندين گريم متفاوت در سكانس هاي گوناگون كنار يكديگر قرار مي گيرند.
وي افزود: به عنوان مثال در يك سكانس مخاطبان شاهد حضور محمدرضا هدايتي با سه گريم متفاوت و ماجراهاي جالب توجه هستند.
اين كارگردان با اشاره به لوكيشين هاي در نظر گرفته ابراز داشت: صحنه هاي داخلي شهرك سينمايي دفاع مقدس در يك آخور و روستاهاي اطراف تهران شهر خوجير و بخش هاي ديگر از جمله لوكيشن هاي اين مجموعه هستند.
وي با اشاره به ساخت مناسبتي اين مجموعه اظهار داشت: مناسبتي براي پخش و ساخت اين مجموعه در نظر گرفته نشده و به محض اتمام فيلمبرداري و تصميم گيري مديران شبكه يك سيما اين سريال روي آنتن مي رود.
گفتني است، سريال سي قسمتي "نون خامه اي" با بازي محمدرضا هدايتي در نقش خداداد، هدايت هاشمي، مليكا شريفي نيا در نقش گلنار، فريده دريامج در نقش گلنساء، علي اوسيوند در نقش سيف الله، بهنوش بختياري در نقش غنچه‌، مريم سعادت در نقش اعظم، ساقي زينتي در نقش صنوبر و محمد سيلي در نقش اصلان، مژگان طباطبايي مدير برنامه ريزي مرتضي واحدي دستيار اول كارگردان هاشم عطار فيلمبردار، فرخ فدايي صدابردار، داوود معدني مدير توليد و محمدرضا تخت كشيان تهيه كننده اين مجموعه هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.