درنخستین همایش و نمایشگاه تخصصی اکتشافات معادن و فرصت های سرمایه گذاری که از 26 تا 28 آذر امسال با عنوان اکتشافات معادن و فرصت های سرمایه گذاری در هتل المپیک تهران برگزار شدازمرتضی هاشم پور قدردانی شد.

 

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: این همایش با حضور 8 شرکت فولادین ذوب آمل(فذا)،فلورین کمرپشت،شرکت تعاونی معدنی زرندین،شرکت کیا ماسه سه هزار تنکابن،معدن زغال سنگ سنگ درگاه آمل،معدن تراورتن آب اسک،شرکت پوکه معدنی ملار و شرکت زغال سنگ سامان سوادکوه تحت عنوان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران حضور فعال و چشمگیری داشت.

هاشم پور افزود:معاون وزیر در بخشی از این لوح آورده است ، اکتشافات نخستین حلقه زنجیره فعالیتهای معدنی و هزینه برای آن بزرگترین سرمایه گذاری محسوب می شود، تحقق اهداف افق چشم انداز 1404 و همچنین برنامه پنجم توسعه در بخش معدن با حضور موثر شما شایسته تر به نتیجه خواهد رسید و شاهد رشد و شکوفایی در بخش معدن خواهیم بود. بدینوسیله به موجب این لوح تشکر و امتنان خود را به پاس مشارکت ارزشمندتان در برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه تخصصی اکتشافات معادن و فرصت های سرمایه گذاری ابراز می دارم.

در این همایش و نمایشگاه،روابط عمومی و امور معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران نیز با فعالیتهای چشم گیر خود به عنوان یکی از غرفه های فعال و توانمند با استقبال بازدیدکنندگان و مسئولان قرار گرفت./س

برچسب ها: تقدیر ، مازندران ، قدردانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.