عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره احتمال افزایش یارانه پرداختی به مردم و تاثیر آن بر اقتصاد کشور با توجه به شرایط اقتصادی کشور،با تاکید بر این که مردم تحمل گرانی بیشتر را ندارند، گفت: افزایش نقدینگی با افزایش یارانه پرداختی به مردم، قیمت ها را به پرواز درمی آورد که این برای مردم بیش از این قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال الدین پیرموذن افزود: افزایش نقدینگی با افزایش یارانه پرداختی به مردم، قیمت ها را به پرواز درمی آورد که این برای مردم بیش از این قابل تحمل نیست.

وی اظهارداشت: افزایش یارانه های پرداختی به مردم از سوی دولت برای جمع آوری آرای فرد مورد حمایت رییس جمهور درانتخابات است.

نماینده مردم اردبیل،نمین ،نیروسرعیندرمجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رییس جمهورگفته ما می خواهیم در راستای فازبعدی هدفمند سازی، یارانه پرداختی به مردم را افزایش دهیم اما مجلس نمی گذارد، گفت: مردم بدانند که رییس جمهور قادر نیست سهم ۱۰ درصدی بیماران وسهم تولید و صنعت، ناشی از اجرای هدفمند سازی یارانه ها را بدهد و تا کنون هم این سهم را پرداخت نکرده است از این رو به نظر می رسد اظهارات رییس جمهورصرفا انتخاباتی و عوام فریبانه است.

پیرموذن افزود: امیدوارم عملکرد رییس جمهور بر مدار قانون قرار بگیرد وبا احاله مشکل به مجلس و زیر سوال بردن نمایندگان که می دانند افزایش نقدینگی مشکل سازترین موضوع فعلی کشور است فرافکنی نکند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که اگر سهم تولید ازهدفمندسازی یارانه ها پرداخت می شد ۲.۵ میلیون فرصت شغلی ایجاد می شد، گفت: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها بدون پرداخت سهم تولید و سلامت مطلقا ضرر دارد وافزایش نقدینگی ناشی از هدفمندسازی یارانه ها باعث افزایش تورم شده و مشکلات عدیده اقتصادی ایجاد می کند.

نماینده مردم اردبیل،نمین ،نیروسرعیندرمجلس‌افزود: اگر دولت فاز دوم را بخواهد بدون توجه به نظر مجلس و بدون درنظر گرفتن بخش سلامت و معیشت مردم اجراکند از رییس جمهور نسبت به بها ندادن به نظرات و مصوبات مجلس به عنوان رکن رکین ملت که مورد تاکید امام و رهبری سوال خواهیم کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.