مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: گندم به حد کافی در فصل خرید، خریداری و ذخیره‌سازی شده است و نباید در این زمینه نگرانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس کریمی افزود: از لحاظ تأمین گندم مورد نیاز استان هیچ مشکلی نداریم و ذخیره‌سازی گندم به حد کافی انجام شده است.

وی گفت: وظیفه اصلی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل که به واحدهای مختلف نیز اعلام شده، خرید تضمینی گندم و تأمین گندم مصرفی مورد نیاز به همراه نظارت در تولید و تحویل آن به کارخانجات آردسازی و در نهایت تحویل آرد به خبازی‌ها است.

کریمی در ادامه افزود: وظیفه دیگر این سازمان تأمین و تحویل کالاهای اساسی مورد نیاز استان است که از طریق دفتر مرکزی تأمین و در اختیار تشکل‌های استانی قرار می‌گیرد که روغن‌نباتی، قند، شکر، چای و برنج از جمله این کالاها است.

وی گفت: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان و کارخانجات آردسازی امسال بیش از 100 هزار تن گندم خریداری و ذخیره‌سازی کرده‌اند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در ادامه افزود: از بهترین گندم‌هایی که در استان تولید می‌شود به ویژه گندم دیم‌کاران بیله‌سوار به اندازه کافی خریداری شده و در انبار شرکت غله استان ذخیره‌سازی شده است.

وی همچنین گفت: ‌یکی از اقدامات اساسی شرکت غله و خدمات بازرگانی اردبیل این است که برای اولین بار امسال در فصل برداشت گندم کیفیت آرد تولید شده در کارخانجات نه تنها پایین نیامده بلکه به مراتب بهتر و با کیفیت‌تر شده است/س 

برچسب ها: اردبیل ، ذخیره ، سازی ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.