قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت وفاداران به عنوان زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری تنها در راستای این مجموعه به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد،‌ و تا به این لحظه به صورت مستقل هیچگونه فعالیتی را انجام نداده است.

حبیب‌الله بوربور قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ایجادسازوکار 1+2 در میان جبهه پیروان خط امام و رهبری براي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده گفت:‌ فعلا درباره این‌گونه سازوکارها هیچگونه نظری ندارم ولي به طور حتم جبهه پیروان خط امام و رهبری به عنوان يك تشكل اصولگرا منسجم با يك برنامه‌ريزي دقيق وارد وادي انتخابات خواهد شد.

وی افزود: جمعیت وفاداران به عنوان زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری تنها در راستای این مجموعه به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد،‌ و تا به این لحظه به صورت مستقل هیچگونه فعالیتی را انجام نداده است.

بوربور درباره انتشار برخی از اخبار مبنی بر ایجاد انشقاق میان مجموعه اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان همواره در یک خط فکری گام برداشته‌اند از این رو  وارد کردن مباحثي چون انشقاق و اختلاف در ميان اين مجموعه معنايي ندارد.

گفتني است پيش از اين برخي از جريانات از ايجاد انشقاق ميان جريانات اصولگرا در آستانه انتخابات خبر داده بودند.


انتهاي پيام/

برچسب ها: بور ، جمعیت ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار