قائم‌ مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: مهم‌ترين دليل مقبوليت اصولگرايان در جامعه، حس ولايتمداري قوي آنان است كه مردم را به سمت خود جلب مي‌كند كه در اين راستا معتقديم بايد روحيه نقدپردازي درون گفتماني خود را تقويت كنيم.

حبيب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به آغاز تأسيس جريان اصولگرايي اشاره و اظهار داشت: انقلاب ما طبق اصولي شكل گرفته و تداوم دارد كه مردم با رأي بالا به جمهوري اسلامي آن رأي دادند،‌ مردمي كه يا زنده‌اند و يا خانواده آنان همچنان بر همان مواضع پايدارند.

قائم‌مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در ادامه با بيان اين مطلب كه اصولگرايي به معناي پذيرش بدون چون و چراي اسلام، انقلاب اسلامي، امام(ره) و رهبري است،‌ گفت: اصولگرايان تاكنون بارها پايبندي خود به اصول و مباني اسلام و انقلاب را اثبات كرده‌اند.

وي بر همين اساس به فرمايشات امام راحل(ره) اشاره و خاطرنشان كرد: ايشان همواره تأكيد داشتند جمهوري اسلامي بايد برقرار باشد،‌ نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد، از اين رو لازم است مردم براي انتخاب دقيق،‌ شاخصه‌هاي خود را روي برنامه‌هاي افراد قرار دهند و به دور از فردمحوري انتخاب شايسته‌اي انجام دهند.

بوربور در ادامه با تأكيد بر اينكه لازمه عينيت يافتن حكومت جمهوري اسلامي حضور هر دو جريان فكري اصولگرا و اصلاح‌طلب در جامعه است، بيان داشت: البته اين امر به شرطي ميسر خواهد بود كه حاميان جريان فتنه و انحراف مسير موضع خود را تغيير داده و با شفافيت اهداف خود را بيان كنند.

قائم‌مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در پايان با تأكيد بر اينكه اگر اصولگرايان نقد و برنامه نداشته باشند، موفق نخواهند بود،‌ خاطرنشان كرد: مهم‌ترين دليل مقبوليت اصولگرايان در جامعه، حس ولايتمداري قوي آنان است كه مردم را به سمت خود جلب مي‌كند كه در اين راستا معتقديم بايد روحيه نقدپردازي درون گفتماني خود را تقويت كنيم چرا كه لازمه پيشرفت گفتمان اصولگرايي بررسي و انتقاد برنامه‌هاي اين جريان است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار