قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: تاثيرگذاري جمهوري اسلامي در دنيا قابل انکار نيست و امروز در هر جايي از دنيا كه قرار است تصميم حساس و سرنوشت سازي گرفته شود، به حضور و نظر جمهوري اسلامي نيازمند هستند.

حبيب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخير خاتمي مبني بر اينکه بايد سياست خارجي کشور متعادل‌تر شود و عزت به اين است که روي پاي خود بايسيتم نه اينکه در دنيا منزوي شويم، گفت: تاثيرگذاري جمهوري اسلامي در دنيا قابل انکار نيست و امروز در هر جايي از دنيا كه قرار است تصميم حساس و سرنوشت‌سازي گرفته شود، به حضور و نظر جمهوري اسلامي نيازمند است.
 
قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي ادامه داد: به جهت ايجاد امنيت جهاني ايران از هر کشوري در منطقه موثرتر است و اتفاقاتي که در کشورهاي همسايه جمهوري اسلامي همچون عراق و افغانستان افتاده است بدون حضور کشورمان قابل حل کردن نيست.
 
بوربور با بيان اينکه بايد خاتمي عينک بدبيني خود را تغيير دهد، اظهار داشت: در زمان رياست‌جمهوري خاتمي فعاليت‌هاي صلح آمیز هسته‌اي کشور را تعلیق کردند و زورگويي‌هاي استکبار را پذيرفتند و جبهه استكبار نيز دست از اهداف شوم خود برنداشته و به زياده‌خواهي خود ادامه داده که تاکنون به هيچ نتيجه‌اي نرسیده است.
 
سخنگوي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: امروز جمهوري اسلامي در نقطه اوج و اقتدار خود قرار دارد و افرادي که ادعاي انزواي کشور ار دارند، خودشان منزوي هستند چون چپاولگران خارجي كه به آن‌ها اميد بسته بودند متوجه شدند كه از اين گروه كاري برنمي‌آيد.

وي افزود: تاثيرگذاري ايران در حيات خلوت آمريكا يعني آمريكاي لاتين و كشورهاي مستقل قابل چشم پوشي نيست آيا اين به معناي منزوي بودن است؛ دنياي استكبار كه با آتش افروزي سوريه را مورد هجمه قرار داده اكنون براي ايجاد آرامش از كشورمان درخواست كمك كرده است.

قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: بهتر است در شرايط فعلي كه انحراف و نفاق خطر بزرگي براي كشور است توجه خاتمي را به 8 سالي كه در مسند رياست‌جمهوري بوده، جلب كنيم.

انتهاي پيام/

پ2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار