صديقه كعبي زاده، نايب رئيس فدراسيون واليبال در امور بانوان گفت: هنوز اردوي تيم ملي تشكيل نشده كه بخواهيم در خصوص كادر فني تصميم گيري كنيم.

صديقه كعبي زاده نايب رئيس فدراسيون واليبال در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضرمسابقات ليگ برتر واليبال بانوان باشگاههاي كشور در حال برگزاري است و "ميترا شعبانيان" سر مربي تيم ملي بزرگسالان به عنوان نماينده فدراسيون در محل برزاري اين رقابتها حاضر و نسبت به انتخاب بهترين بازيكنان اقدامات لازم را انجام مي دهد.

وي تصريح كرد: بيشترين تمركز ما در انتخاب نفرات تيم ملي در سال جاري روي بازيكنان گروه سني جوانان و اميدهاست. چون آنها آينده واليبال ايران را تشكيل مي دهند.

وي ياد آور شد : سرمايه گذاري روي بازيكنان جوان و آينده ساز باعث مي شود تا پايه هاي آن رشته محكم و قوي شود. بازيكنان آماده و قدرتمند ازسوي نماينده فدراسيون انتخاب وبه نخستين اردوي تداركاتي و انتخابي تيم ملي دعوت خواهد شد.

وي گفت: در اردوهاي تداركاتي بازيكنان به طور كامل از سوي كادر فني مورد ارزيابي و محك قرار خواهند گرفت و تركيبي از بهترين نيروهاي جوان و با انگيزه براي مسابقات آسيايي انتخاب مي شوند.

نايب رئيس فدراسيون واليبال در امور بانوان يادآور شد: مسابقات ليگ برتر امسال با حضور 6 تيم در حال برگزاري است شايد تعداد تيمها محدود و كم باشد اما تقسيم شدن ملي پوشان و نيروهاي آماده در تركيب تيم ها باعث تقسيم قدرت در سطح مسابقات شده و اين موضوع از نظر كيفي بازيها را حساس و سنگين كرده است و به طوري كه نتايج ديدارها تا دقايق بازي مشخص نسيت.

وي خاطر نشان كرد: واليبال بانوان ايران در سال جاري سه رويداد بين المللي در رده سني بزرگسالان در پيش دارد و خود را بايد براي حضور موفق در اين رقابت ها آماده كند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار